Friday 15 July 2011

Die Huwelik -Deel 2 - Kan dit gered word?

Jesus is considered by scholars such as Weber ...Image via Wikipedia




Ons huwelik is so ver daarmee heen, ek weet nie of dit gered kan word nie!

Dit kan!!! Dit kan!!! Dit kan!!!

Niks is by God onmoontlik nie. Hy is die Almagtige! Alomteenwoordige!  God van alle gode, Here van alle here, Ewige God, Lewende God! Vader van Liefde! Heerser van heersers!
Hy KAN alles regmaak, alles heel maak,opbou wat afgebreek is, genees wat siek is, heelmaak wat stukkend is, genees wat seer is, lewe terugblaas, liefde terug gee. God KAN jou huwelik red! Hy WIL jou huwelik red. Hy het jou lief! Baie baie lief!

Hoe het ons gekom waar ons gekom het?

Baie keer as mens iemand vra waarom hulle geskei het, wat gebeur het, dan gee hulle jou so halfgebakte antwoord en nie ‘n werkilike rede vir ‘n skeisaak nie. Die rede is omdat mens na die tyd nie kan dink hoekom het jy regtig geskei nie, jy kan nie onthou of dit regtig so erg was soos jy gedink het terwyl jy getroud was nie. Let bietjie op daarna hoeveel mense sê dat hulle nie kan onthou hoekom hulle geskei het nie, en hoeveel sê hulle moes nooit geskei het nie, hulle moes eder gewerk het aan hulle huwelik.

Ja, jy kry sommige gevalle waar daar ‘n buite-egterlike verhouding was en jy kon dit nie vergewe nie, en wanneer jy van die persoon met wie jy getroud was praat, praat jy met haat en woede van die persoon en sê hom of haar sleg. Die rede is jy kry nogsteeds seer daaroor. Jy voel nogsteeds verwerp daaroor en sal iets sê soos “ ek hoop hulle is nou gelukkig” Eintlik bedoel jy net die teenoorgestelde, dat hulle nie gelukkig moet wees nie. En omdat die ander persoon die huwelikverbond gebreek het, sal hy/sy nie gelukkig wees nie. Nie net omdat dit hulle toegewens word nie, maar ook omdat die volgende huwelik nie in God se oë goedgekeur word nie.

Om te skei is nie egbreuk nie. Die sonde le daarin om weer te trou. Wanneer jy weer trou, pleeg jy egbreuk. Jesus het vir sy disippels gesê, as die vrou ‘n skeibrief soek, gee dit vir haar! Maar ons lees ook in Mat 5:32 dat die eg eers verbreuk word wanneer een van die partye weer trou. Wat moet jy dan doen? Saambly? Nee dit is ook ‘n sonde! Daar is gevalle wat ‘n skeisaak onvermydelik is, en God sal jou vergewe vir dit. Die Bybel sê dat jy mag skei as die twee persone nie saamstem in geloof nie. (ook vir hoerery – Mat 5:32) Dit sê nie as jy nie ‘n Christen is en jou verbondsmaat is een dat jy hom of haar mag skei nie, jy moet eder ook ‘n Christen word. Maar sou julle skei vir die rede, mag die Christen in die huwelik weer trou en God sal sy/haar huwelik seen, want die persoon het nie verkeerd gehandel nie. Maar hou ook ingedagte dat die persoon wat nie ‘n christen is nie, nie geskei moet word daaroor nie. Jy moet vir die persoon bid en aanhou bid om by God uit tekom. Die persoon sal gered word deur jou geloof, en jy sal geseen word deur God omdat jy nie opgegee het nie.

Om terug te keer na hoe het ons hier gekom? Die antwoord is baie maklik! Julle huwelik het druk gekry, miskien ‘n klomp klein goedjies wat opgehoop het, miskien iets grooter soos ‘n 3de persoon. Wat ookal die geval, daar het druk gekom van iewers. Julle het vergeet om na God te gaan vir hulp, en satan het oorgevat.

Wat se die Bybel van satan:- Hy kom om te roof, steel en te slag. (Joh10:10) Kyk na jou mislukte huwelik! Is jy beroof van jou liefde, het hy jou vrede en jou geluk gesteel? Is hy besig om julle te slag? En wat doen jy daaromtrend? Jy sit terug en se “geniet jouself satan, want ek het vergeet dat my huwelik geseend is in God se teenwoordigheid, vat maar wat jy wil, maak maar seer soos jy lekker kry” en weet jy wat, aan die einde wanneer julle geskei is, is dit net satan wat lekker kry, want nie jy of jou gebondsgenoot kry lekker na die skeisaak nie. En satan wen, want Hy het ‘n heilige instelling van God verwoes en julle in seer,kwaad en haat agtergelaat!


God het die huwelik ontwerp om suksesvol te wees en net Sy raad kan dit suksesvol maak. Niemand is beter om iets te laat werk as die ontwerper nie. God het huwelike verordineer en nét Hy kan dit laat werk. Indien ons in ons huwelik suksesvol wil wees, moet ons God se beginsels, soos in die Bybel uiteengesit, ken, verstaan en volg.

Indien u geestelike berading of gebed benodig kontak my by belindapaar@gmail.comEnhanced by Zemanta

No comments:

Post a Comment

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...