Thursday 7 July 2016

Waar moet ons bid, vir hoe lank en tot wie?


Image result for person praying

WAAR MOET ONS BID?  

 Woord sê bid enige plek, in publieke plekke, in spesiale vergaderings, voor etes, op die berg (afgesonder), in die tuin, in jou binne-kamer.

Jesus gee goeie voorbeelde van hoe en waar ons moet bid:

MATTHEUS 14:23  En nadat Hy die skare weggestuur het, klim Hy op die berg om in die eensaamheid te bid. En toe dit aand geword het, was Hy daar alleen.
MARKUS 6:46  En nadat Hy van hulle afskeid geneem het, het Hy na die berg gegaan om te bid.
MARKUS 1:35  En vroeg in die môre, nog diep in die nag, het Hy opgestaan en uitgegaan en na 'n eensame plek vertrek en daar gebid.
LUKAS 5:16  Maar Hy het Hom in verlate plekke teruggetrek en gebid.
MATTHEUS 6:6  Maar jy, wanneer jy bid, gaan in jou binnekamer, sluit jou deur en bid jou Vader wat in die verborgene is; en jou Vader wat in die verborgene sien, sal jou in die openbaar vergelde

HOE MOET ONS BID? 

Ons gebed moet uit ons hart kom, nie herhaling van ydel woorde nie. Maar met opregtheid en met ywer en toewyding , met  geloof, respek, liefde,  dankbaarheid  .  Hard of sag (ek verkies hard want dan word jy jou eie stem gewoond en maak dit makliker om vir ander te bid)
Biddeloosheid is ‘n groot opening vir satan om plek te kry in jou lewe. Biddelose mense maak staat op hulle eie krag en nie die krag van God nie!!

Sonde verwyder ons van God, moenie dat skaamte jou verhinder om te bid en terug te keer na God nie, dit los opening vir satan, gaan maak dadelik reg wanneer jy gesondig het sodat jy rein voor God kan staan. Onbybelse sonde laat jou teen ‘n plafon vasbid!

JES 59:2  maar julle ongeregtighede het 'n skeidsmuur geword tussen julle en julle God, en julle sondes het sy aangesig vir julle verberg, sodat Hy nie hoor nie.
JES 59:3  Want julle hande is met bloed bevlek en julle vingers met ongeregtigheid; julle lippe spreek leuen, julle tong fluister onreg.

MATTHEUS 6:7  En as julle bid, gebruik nie 'n ydele herhaling van woorde soos die heidene nie, want hulle dink dat hulle deur hul baie woorde verhoor sal word.
MATTHEUS 6:8  Moet dan nie soos hulle word nie, want jul Vader weet wat julle nodig het voordat julle Hom vra.

MAAK JOU H ARTSBEGEERTE AAN GOD BEKEND IN GEBED!

FILIPENSE 4:6  Wees oor niks besorg nie, maar laat julle begeertes in alles deur gebed en smeking met danksegging bekend word by God.
FILIPENSE 4:7  En die vrede van God, wat alle verstand te bowe gaan, sal julle harte en julle sinne bewaar in Christus Jesus.

ONS BID TOT GOD, IN DIE NAAM VAN JESUS, ONDER KRAG VAN HEILIGE GEES!.

JOHANNES 16:23  En in daardie dag sal julle My niks vra nie. Voorwaar, voorwaar Ek sê vir julle, alles wat julle die Vader sal vra in my Naam, sal Hy julle gee.
JOHANNES 16:24  Tot nou toe het julle niks in my Naam gevra nie. Bid en julle sal ontvang, sodat julle blydskap volkome kan wees.

HANDELINGE 4:12  En die saligheid is in niemand anders nie, want daar is ook geen ander naam onder die hemel wat onder die mense gegee is, waardeur ons gered moet word nie.

FILIPENSE 2:9  Daarom het God Hom ook uitermate verhoog en Hom 'n naam gegee wat bo elke naam is,
FILIPENSE 2:10  sodat in die Naam van Jesus sou buig elke knie van die wat in die hemel en die wat op die aarde en die wat onder die aarde is,
FILIPENSE 2:11  en elke tong sou bely dat Jesus Christus die Here is tot heerlikheid van God die Vader.

POSTUUR?

Op jou kniee, op jou gesig op die vloer, staan , sit, buig hoofde, oë op na die hemel. Maak nie saak wat jou postuur is  nie, God kyk na jou hart, nie na jou postuur of luister nie na jou woorde wat jy gebruik nie, maar na wat jou gesindheid is, hoe jou geloof is en of jou hart rein is.

GOD IS KONING!! Moenie God na jou vlak bring deur Hom aan te spreek as “Pappa” nie, God is Vader want Hy is Heilig!  Die Woord sê Abba Vader…NIE Abba Pappa nie!!

HOE LANK? 

 Handelinge se aanhoudend, Paulus se sonder ophou, en in Effesiers – Bid altyd en met danksegging.  In die oggend, die aand, middag, 3 maal per dag, heeldag, heelnag, dag en nag, of net ‘n kort kragtige gebed.

HEBREËRS 5:7  Hy wat in die dae van sy vlees gebede en smekinge met sterk geroep en trane aan Hóm geoffer het wat Hom uit die dood kon red, en ook verhoor is uit die angs

WEES STIL EN HOOR GOD SE STEM

Hoe weet ek dit is God wat praat? God praat deur sy Skrif, (iets in Skrif onthou) God praat deur die vrug van die Gees (jy sal blydskap, vrede, vreugde ens. ervaar). God sal jou nie verwar nie….Eng Bybel se dit so mooi “I am not the author of confusion”. God sal jou nie bang maak nie, God se antwoord sal nie teenstrydig met Sy Woord wees nie, en God sal dit bevestig wat Hy gesê het… deur mense, Skrif, of preek in die kerk.

BID OOK IN JOU GEBEDSTAAL

Sodat die Heilige Gees namens jou kan intree, jou taal stig ook jou geloof , Heilige Gees verfris jou en laat jou geestelike groei.

ROMEINE 8:26  En net so kom ook die Gees ons swakhede te hulp, want ons weet nie reg wat ons moet bid nie, maar die Gees self tree vir ons in met onuitspreeklike sugtinge.
ROMEINE 8:27  En Hy wat die harte deursoek, weet wat die bedoeling van die Gees is, omdat Hy ooreenkomstig die wil van God vir die heiliges intree.

Indien enige een gebed of geestelike raad benodig kontak my belindapaar@gmail.com



No comments:

Post a Comment

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...