Sunday 14 February 2016

God is Onveranderbaar!



Image result for God is altyd dieselfde

Baie mense se dat die Bybel geskryf is vir die mense in die tyd van die Bybel. 

Dit is onwaar die Woord van het nog nooit verander nie, en sal ook nooit verander nie. God se gedagtes aangaande ons is en bly dieselfde as wat dit was in die Bybel se tyd.

Heb 1:10 -12 En U o Heer het in die begin die aarde gegrondves en die hemele is werke van u hande. (11) Hulle sal vergaan, maar U bly, en hulle sal almal soos n kleet versyt, (12) en soos ‘n mantel sal U hulle toerol, en hulle sal verander word, maar U is dieselfde, en U jare het geen einde nie.


Ps 102: 28 Maar U bly dieselfde, en U jare het geen einde nie.

Ps 33:11 Die raad van die Here bestaan vir ewig, die gedagtes van Sy hart van geslag tot geslag.

Ps 89:35 Ek sal My verbond nie ontheilig nie, en wat oor My lippe gegaan het, sal Ek nie verander nie!


Lees ook Mal 3.6 Num 23.19 Jes 46:9-11

Ons is nogsteeds Sy kinders deur bekering en wedergeboorte, ons moet nogsteeds by Sy Woord en riglyne hou.

God het nie tyd nie, word nie oud nie, verander nie, breek nie Sy Woord nie, God is Perfek!

Gebed:

Dankie Vader dat U nooit verander het nie, en dat ek vandag nog aan U beloftes van U Woord kan vashou. Help my om weg te draai van sonde en rein voor U te kan staan.
In Jesus Naam
Amen

Indien jy geestelike hulp of gebed benodig, kontak my belindapaar@gmail.com












No comments:

Post a Comment

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...