Tuesday 2 February 2016

Net Goedheid en Guns sal my volg!


Image result for goedheid en guns sal jou volg


“Net goedheid en guns sal my volg al die dae van my lewe; en ek sal in die huis van die HERE bly in lengte van dae.” Ps 23:6
            Dawid was bekend as ‘n man na God se hart. Hy was so gelukkig en tevrede dat hy geskryf het: “Net goedheid en guns sal my volg al die dae van my lewe; en ek sal in die huis van die HERE bly in lengte van dae.” Ps 23:6
    
            Kan ek en jy dit ook sê?
            Dawid het in afwagting geleef. Hy het gesê God se guns volg hom oral en dat hy weet iets goeds gaan met hom gebeur. So volg God se goedheid en guns ons ook, maar ons is soms nie bewus daarvan nie want ons wandel nie deurentyd in die Gees nie.

            In sommige gevalle word ons gevolg deur ‘n gewete, deur skuld, deur mislukking, maar dit hoort nie so nie. Maak jou saak met die HERE reg sodat net goedheid en guns, God se goedheid en guns, jou kan volg.

            Dit word van ons verwag om in die Gees te lewe: ”Maar daar kom 'n uur (wanneer?), en dit is nou, wanneer die ware aanbidders die Vader in gees en waarheid sal aanbid; want die Vader soek ook mense wat Hom só aanbid.” Joh 4:23
  
            Die einde is naby. Ons gaan groot seëninge belewe, guns, bonatuurlike geleenthede, restourasie, Goddelike verbintenisse, Hemelse gesigte en vele meer.
            Dit is God se Wil dat Sy goedheid en guns ons volg, elke dag!

            Verwag goeie dinge uit die hand van die HERE, ook ‘n magtige Herlewing. – Sjibbolet

No comments:

Post a Comment

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...