Sunday 14 February 2016

God is Alomteenwoordig.

Image result for god is almagtig

God is oral op een slag, God is nie gebonde aan area nie. Satan is nie alomteenwoordig nie, hy kan nie oral wees op dieselfde tyd en plek soos God nie.

Jer 32: 19 Groot van raad en magtig van daad, wie se oë oop is oor al die weë van die mensekinders om aan alkeen te gee volgens sy weë en die vrug van sy handelinge.

Jes 6.3 En die een het die ander toegeroep en gesê Heilig, Heilig,Heilig is die Here van die leërskare. Die hele aarde is van Sy heerlikheid vol.

Jer 23: 24 Sou iemand hom in skuilplekke kan wegsteek dat Ek hom nie sien nie? Spreek die Here. Vervul Ek nie die hemel en die aarde nie? Spreek die Here.

Gebed:

Dankie God, ons Vader, dat U alomteenwoordig is, en dat U ook by my is, laat U Gees my oprig en leer om altyd rein voor U te kan staan en dat ek nooit vir U ‘n aanstoot sal wees nie.
In Jesus Naam
Amen

Indien jy geestelike hulp of gebed benodig, kontak my belindapaar@gmail.com











No comments:

Post a Comment

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...