Friday 13 October 2017

Mag ons wraak neem as mense verkeerd handel teenoor ons?


Image result for two people arguing with each other

Ons hoor so baie keer dat mense sê “Ek sal alles in my vermoë doen om hom/haar terug te kry” of “Ek gaan hierdie saak nie hier los nie”, maar mag ons dit doen as ons kinders van die Here is? Wat se die Woord?

Rom 12:19 Moenie julle wreek nie, geliefdes, maar gee plek vir die troorn, want daar is geskrywe: Aan My kom die wraak toe, EK sal vergeld, spreek die Here!

Verder kry ons ‘n opdrag,  Sëen die wat jul vervolg, sëen en moenie vervloek nie! (Rom 12:14)

Heb 10:30 Want ons ken Hom wat gese het: My kom die wraak toe, EK sal vergelde, spreek die Here, en weer: Die Here sal Sy volk oordeel.

Deut 32:35 My kom die wraak toe en die vergelding, op die tyd as hulle sal wankel, want die dag van hulle ondergang is naby, en wat oor hulle beskik is, kom gou.

 Ek weet soms is dit bitter moeilik om weg te loop van iets af waar mens seer gekry het, en in sommige gevalle kan ons nie anders om regshulp te kry nie, maar wat die Woord sê is, stel God eerste, in enige saak sodat Hy die Regverdige Regter kan wees in jou saak.

MATTHEUS 25:45  Dan sal Hy hulle antwoord en sê: Voorwaar Ek sê vir julle, vir sovêr julle dit nie gedoen het aan een van hierdie geringstes nie, het julle dit aan My ook nie gedoen nie.

As jy betrokke was in ‘n argument, loop weg en gaan bid daaroor en vra Jesus om die mense te laat sien wat hulle aan jou doen is verkeerd in Sy oë, maar onthou ook om Hom te vra om joune ook oop te maak vir jou foute! Ons is nie altyd so onskuldig in dinge soos ons dink en voel nie.

ROMEINE 12:18  as dit moontlik is, sovêr as dit van julle afhang, leef in vrede met alle mense.

ROMEINE 12:21  Laat jou nie deur die kwaad oorwin nie, maar oorwin die kwaad deur die goeie.

ROMEINE 12:16-17  wees eensgesind onder mekaar; moenie na hoë dinge streef nie, maar voeg julle by die nederige; moenie eiewys wees nie;  (17) vergeld niemand kwaad vir kwaad nie; bedink wat goed is voor alle mense;

Die spreekwoord “Soort soek, soek soort” is presies wat Paulus van praat in die bogenoemde vers, sorg dat jy by nederige vriendekringe uitkom sodat jy nederig kan bly!

Mag die Gees van God jou lei en jou mond stil maak as jy iets gaan sê wat jy nie moet sê nie.

Onthou spreek sëen uit oor die wat jou vervloek (hoekom?) Sodat God jou ook kan sëen.

Oorwinningsdag vir elkeen in Jesus Naam
Sëenwense
Belinda

No comments:

Post a Comment

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...