Tuesday 24 October 2017

'n Hoopvolle Toekoms


Image result for Filippense 3:14


“Maar een ding: ek vergeet die dinge wat agter is en strek my uit na wat voor is, en jaag na die doel om die prys te verkry van die hoë roeping van God in Christus Jesus.” (Filippense 3:14)

Dit is darem interessant hoe die hele wêreld geneig is om mens te wil vasmaak aan die verlede, met dinge soos al die “memory-trips” en “memories are made of this” en “let’s walk down memory lane”, ensomeer. En almal, Christene ingesluit, is geneig om maar net saam te praat oor die “goeie ou dae” en/of al die verskriklike dinge wat in die verlede met hulle gebeur het.
Waarom sou dit wees? Is dit dalk omdat satan probeer om Christene weg te hou van die waarheid van die Woord? Die waarheid soos vervat in die bogemelde teksvers, maar ook in Lukas 9:62:
“En Jesus antwoord hom: Niemand wat sy hand aan die ploeg slaan en agtertoe kyk, is geskik vir die koninkryk van God nie.”

Die vyand wil nie hê ons moet besef dat solank hy ons kan kry om “agtertoe te kyk”, dat ons nie geskik sal wees vir die koninryk van God nie. Onthou, satan ken die Bybel beter as ons en wil dit graag teen ons gebruik, net soos wat hy dit teen Jesus probeer gebruik het tydens die versoeking in die woestyn.  Deur ons vas te bind met al die dinge van die verlede wat so goed klink, weerhou hy ons van die verdere waarheid van die Woord soos wat die Here dit self vir ons sê in Jeremia 29:11:

“Want Ék weet watter gedagtes Ek aangaande julle koester, spreek die HERE, gedagtes van vrede en nie van onheil nie, om julle ‘n hoopvolle toekoms te gee.”

Die woorde: “hoopvolle toekoms” in die Grieks beteken ook: “an end-time reward”. Dit beteken God wil ons graag kry om uit te sien na ‘n hoopvolle toekoms en “end-time reward” saam met Hom. En juis dit wil satan nie vir ons hê nie en daarom wil hy ons eerder vasmaak aan al die dinge van die verlede, want daardeur kan hy ons vasbind aan al die seer, verwerping, mislukkings en hartseer van die verlede ook.

Kom ons kies eerder om van nou af onsself los te maak van die dinge wat agter is en om ons uit te strek na daardie hoopvolle toekoms wat net Jesus Christus vir ons kan bied.

Gebed:

“Vader, vergewe my asseblief omdat ek ook vasgeval het in al die dinge van die verlede, instede daarvan om uit te sien na die hoopvolle toekoms saam met U. Leer my asseblief om die laste van die verlede van my rug af te gooi en daagliks te begin lewe vir U en U Koninkryk, totdat ek eendag by U kan wees in alle ewigheid. In Jesus Naam. Amen.”

 (tiaan gildenhuys - tg@oicb.co.za)
Geplaas met toestemming van Tiaan Gildenhuys

No comments:

Post a Comment

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...