Sunday 17 June 2012

Hoekom verskil Christene en Christelike kerke van mekaar?-Deel 1

Cover of "Churches"
Cover of Churches


 
Verskil mense se mening oor die Bybel omdat Jesus nie wil he ons moet saamstaan en saamstem oor die Woord nie, Weerspreek die Woord homself? Is dit reg dat mense sekere verse verskillend verstaan as ander? Is dit reg om oor die Woord te stry en verskillende opinies daaroor te he? Sommige mense se God het nog nie alles aan ons bekend gemaak nie, en gebruik soms tot die Woord om die stelling te staaf deur ‘n Bybel vers te gebruik wat se, “ vandag verstaan jy ten dele, maar eendag sal jy ten vole verstaan”, ander se dat die Woord sy vertaling verloor het oor die jare.
 Kom ons kyk wat se die Woord:
 Die Woord is waarheid:
1Kor 14:37 As iemand meen dat hy ‘n profeer of ‘n geestelike mens is, moet hy erken dat wat ek aan julle skrywe, bevele van die Here is!
 Die Woord verander nie met tyd nie:
1 Pet 23-25 want julle is wedergebore nie uit verganklike saad nie, maar uit onverganklike deur die lewende Woord van God wat tot in ewigheid bly ….(25) maar die Woord van die Here bly tot in ewigheid wat aan julle verkondig is.
 Mense sal die Woord probeer aanpas vir hulle eie gewin:
 2Tim 4:3-5, want daar sal ‘n tyd wees wanneer hulle die gesonde leer nie sal verdra nie, maar, omdat hulle in hul gehoor gestreel wil wees, vir hulle ‘n menigte leraars sal versamel volgens hulle eie begeerlikheid, en die oor sal afkeer van die waarheid en hulle sal wend tot fables. Maar wees jy in alles nugter, ly verdrukking, doen die werk van ‘n evangelis, en vervul jou bediening!
 Die Woord is nie onvoltooid nie!
2 Tim 3:15-17 en dat jy van klein af die Heilige Skrifte ken wat jou wys kan maak tot saligheid deur die geloof in Jesus Christus. Die hele Skrif is deur God ingegee en is nuttig tot lering, tot weerlegging, tot teregwysinging, tot onderwysing in die geregtigheid, sodat die mens van God volkome kan wees vir die goeie werk volkome toegerus!
Die Woord weerspreek homself nie!
Ons lees in Mark 3:24-26 En as ‘n koningkryk teen homself verdeeld is, kan hiedie koningkryk nie bly staan nie, en as ‘n huis teen homself verdeeld is kan daardie huis nie bestaan nie, en as die satan teen homself opstaan en verdeeld is, kan hy nie bly staan nie, maar hy kom tot ‘n einde.
 As die Woord homself weerspreek het, was daar verdeeldheid in die Woord en kan die Koningkryk van God nie bestaan nie! As satan homself nie weespreek nie, en nie opstaan teen homself nie, hoekom doen kinders van God dit dan so maklik? Dit beantwoord dan my vraag oor mag ons stry oor die Woord?
In Jesus se gebed bid Hy vir God (Joh 17:17) Heilig hulle in U waarheid, U Woord is die waarheid! Hierdie is ‘n gebed tussen Jesus en God! Jesus se U Woord is Waarheid, wie gee ons as mens dan die reg om dit te wil aanpas en verander en daaroor te wil stry?
 Die Woord is nie te moeilik om te verstaan nie!
 2Tim 3:15-17 en dat jy van klein af die Heilige Skrifte ken wat jou wys kan maak tot saligheid deur die geloof in Jesus Christus.
 Jesus se in Mark 7:14 En Hy het die hele skare na Hom geroep en vir hulle gese “Luister almal na My en verstaan.
Hand 17:11 & 12 …hulle het die Woord met alle welwillendheid ontvang en elke dag die Skrifte ondersoek of hierdie dinge so was en baie van hulle het dan ook gelowig geword.
 God het vir ons Sy Gees gegee om ons te leer, 2Joh 14&17&26 Maar die Trooster (Heilige Gees) wat die Vader in My Naam sal stuur, Hy sal julle alles leer  wat ek vir julle gese het.
Deel 2 vervolg.
Jesus seën

Belinda


As jy enige geestelike hulp, gebed of berading verlang skryf aan Belinda Paar (belindapaar@gmail.com)


Enhanced by Zemanta

No comments:

Post a Comment

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...