Monday 15 April 2019

"Your call has been placed on hold"



Hierdie week kry ek ‘n visioen wat so van toepassing is in ons besige, kitstyd van vandag.

Ek sien hoe ‘n persoon met Vader oor ‘n enorme selfoon praat. Dis ‘n lewendige, opgewonde, tweerigting gesprek. Die persoon vra iets en Vader verduidelik. Die persoon deel iets en Vader luister en geniet Sy kind se entoesiasme. Die persoon vra planne en Vader antwoord uit Sy Woord.

Skielik lui die selfoon in die persoon se oor, hy kyk na die skerm en erken die naam op die skerm as iemand belangrik uit die wereldkant van sy lewe. Sonder om te dink se hy vir Vader dat hy net gou die oproep wil neem want dit is belangrik.

Sodoende is God se stem dadelik stil, en mens hoor die bekende stemboodskap wat aan God se kant sê: ”your call has been placed on hold”.

Vader hou geduldig aan want Hy het soveel om nog vir die persoon te sê en planne om te deel en dinge om vir hom te leer.

Elkeen van ons weet dat as iemand jou “on hold” sit in ‘n oproep, jy een van twee keuses het. Jy hou aan tot die persoon weer die lyn oopmaak en kontak maak, of jy kan die oproep beëindig en die foon neersit.

Dadelik kom die teks by my op:

Open 3:20 – Kyk Ek staan by die deur en Ek klop. As iemand My stem hooren die deur oopmaak, sal Ek ingaan na hom toe en saam met hom maaltyd hou, en hy met My.

Hoe dikwels was ek en jy al op ‘n goeie plek in ons verhouding met Vader en skielik duik iets uit ons verlede, of iemand wat jou aandag aftrek op, en jy gee dadelik aandag daaraan sonder om twee keer te dink.

Jy vergeet Jesus nie, jy skuif Hom net tydelik eenkant toe om eers SELF met die ander dinge te deel. Intussen sou dit soveel beter wees om Jesus te vra om deel te wees daarvan, dit te help oplos, jou te help om los te kom daarvan ens.

Gebed:

Here Jesus, ek wil vandag weer die kontak met U herstel in my hele lewe. Ek is jammer dat ek U eenkant toe geskuif het , soms op die tye wat ek U die nodigste gehad het. Ek bely dat ek U nie genoeg vertrou het om sekere situasies in my lewe te hanteer nie en dat ek gedink het ek kan dit beter doen. Vergewe my dat ek meer op mense en myself vertrou het in sulke tye. Ek wil graag vandag weer opnuut U stem hoor om my te leer en te lei.
Amen

 
 Geskryf deur: rene short
(grs@oicb.co.za)

No comments:

Post a Comment

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...