Monday 19 February 2018

Waardig aan die roeping


Image result for Efesiers 4:1



Efes 4:1  “Ek vermaan julle dan, ek, die gevangene in die Here, om te wandel waardig die roeping waarmee julle geroep is,”

Daar is vandag ‘n onbetwisbare behoefte onder Christene om die hoër roeping te herwin wat ons voorvaders gehad het. Dit wat hulle bekragtig het met moed, edelheid en doelgerigte toegewydheid aan Christus en mekaar. Iets meer as gewone geloofs opdragte en diens of emosionele lojaliteite moet ons gedagtes en arbeid lig om díe van ons voorouers te ewenaar.

Ons moet besef dat dit Vader se doel, asook die vurige gebede van die heiliges, is dat ons dit nie net ewenaar nie maar daarop verbeter, groei en verbygaan in geloof, hoop en liefde. Dink daaraan as ‘n voortgaande reis in gevorderde uitnemendheid.

Ons sukses hierin is die bekragtiging van húlle geloof en ‘n gepasde huldeblyk aan hulle getrouheid. Hulle het hulle lewens afgelê om die Evangelie so ver te bring, nou moet ons ook ons deel doen – ons lewens aflê om dit verder te neem.

Gevorderde en toegewyde uitnemendheid is inherent aan God se roeping op ons lewens. Die pad van die regverdige is soos daglig wat al helderder skyn tot die volle dag. Spr 4:18 “Terwyl die pad van die regverdiges is soos die lig van die môreglans, wat al helderder word tot die volle dag toe,” Dit verhelder en verbeter met elke verbygaande oomblik. Dit word meer dinamies en skerper met elke geslag.

Die eerste wonderwerk wat Jesus Christur verrig het was by die bruilof te Kana in Galiléa. Dit is daar waar Hy die water in “wyn” verander het en die hoofdienaar gesê het “U het die beste vir laaste bewaar!” Joh 2:10  “en sê vir hom: Elke mens sit eers die goeie wyn op en, wanneer hulle goed gedrink het, dan die slegste; maar u het die goeie wyn tot nou toe bewaar.” Verseker is hierdie ook van toepassing op die Kerk vandag, op my en jou as ware kinders van God. Die Here het die beste vir laaste gehou. Net soos die profeet Haggai gesê het in Hag 2:9 “Die toekomstige heerlikheid van hierdie huis sal groter wees as die vroeëre, sê die HERE van die leërskare; en op hierdie plek sal Ek vrede gee, spreek die HERE van die leërskare.” sal dit wees.

Die beste tyd van ware Christendom is op ons. Ons is die uitgesoekte geslag. Ons moet nie terugkyk na vroëere dae van heerlikheid met ‘n vae verbeelding van hoe wonderlik dit sou wees as ons daar was nie. Ook kan ons nie net na die toekoms kyk en ons self vertroos van hoe salig dit sal wees as die laaste basuin blaas nie.

Vandag is die dag van verlossing! Ons moet die roepstem van God in hierdie tyd, ons tyd, antwoord. Ons moet gereed wees vir die geleentheid wat God bewerk, en die momentum van die Heilige Gees aangryp om Sy doel vir hierdie geslag uit te leef.

Daar sal verseker, in tye wat kom en in gehoorsaamheid, díe wees aan wie ons die fakkel van God se lig moet oordra, en deur wie nog groter eer en heerlikheid aan ons Koning Jesus gegee sal word. MAAR eers moet ons ons wedloop voltooi sodat ons ‘n fakkel hê om oor te gee. Ons moet ons plek kan inneem onder die groep gelowige, standvastiges en ons moet ons deel doen om die evangelie van Jesus Christus op te hou deur daarvolgens te lewe. Ons moet die Geloof behou.

“Here Jesus. Bekragtig my asseblief deur die Heilige Gees om staande te kan bly. Help my om my geloof te behou en om U evangelie te verkondig deur my heilige lewenswandel. In Jesus Naam vra ek. Amen.

(cobus van heerden - cvh@oicb.co.za)
Geplaas met toestemming van Tiaan Gildenhuys



No comments:

Post a Comment

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...