Wednesday 26 August 2015

Moet ons die ongeredde help?


Image result for mossies
Gee jy om vir die mossies?

"Al word die regverdige ook deur hoeveel rampe getref, die Here red hom uit almal." Ps 34:20.
            As kind het skrywer baie mossies met sy windbuks geskiet. Sedert sy redding nooit weer nie. Ek dra eerder vir hulle water en kos aan.
Voëltjies wat ek nooit oor my hart kon kry om te skiet nie, was die Dagbrekertjie, Kwikstertjie, ‘n Swaeltjie, ‘n Bosloerie en een of meer ander, maar mossies was volop. My ouma het gesê mossies verniel haar landerye en moet uitgeroei word.
Na my redding lees ek, ek is meer werd as ‘n mossie en dat die HERE weet van elke mossie wat ek geskiet het. Dit was erg. Het jy al belydenis gedoen oor ‘n mosssie?
"Is twee mossies nie vir 'n sent te koop nie? En tog sal nie een van hulle op die grond val sonder die wil van julle Vader nie. Van julle is selfs die hare op julle kop almal getel. Moet dan nie bang wees nie. Julle is meer werd as baie mossies" (Matt 10:29-31).

Jesus stuur in Matt 10 Sy dissipels op 'n onbekende en gevaarlike sending. God ken hulle en hulle omstandighede baie goed, verseker Jesus hulle. Hy weet selfs hoeveel hare op elkeen se kop is. Hierdie sorgvuldige aandag en sorg van die Here is ons gerusstelling wanneer ons die Evangelie uitdra en straks teëspoed sou ervaar.
"…ek vertrou op U, want ek weet U is my God. U het beheer oor my omstandighede…" (Ps 31:10,15). God se krag en Sy insig in, en begrip vir, ons omstandighede is 'n blywende bemoediging.
Die ongeredde siele wat daagliks ons pad kruis, is vir die HERE almal meer werd as mossies. Die HERE is bewus van elke mossie wat val en ook van elke verlore siel.
Dit moet ons tot groot kommer strek dat daar mense sonder God en Sy  ryke  seëninge is.
En ons moet die oes inbring: Eseg 3:18-21. “Die oes is wel groot maar die arbeiders min...” Matt 37-38.
Wees ‘n lewende getuie vir die HERE en Sy reddende krag.
Bring die Blye Boodskap aan die ootmoediges; verbind die gebrokenes van hart, roep vir die gevangenes 'n vrylating en vir die geboeides opening van die gevangenis; troos die treurendes in Sion dat aan hulle gegee word sieraad vir as, vreugde-olie vir treurigheid, 'n gewaad van lof vir 'n verslae gees; sodat hulle genoem kan word terebinte van geregtigheid, 'n planting van die HERE, tot sy verheerliking. Jes 61:1-3
Staan vas in die gebed vir ‘n magtige Herlewing. – Sjibbolet

Indien jy geestelike berading of gebed benodig, kontak my, belindapaar@gmail.com


No comments:

Post a Comment

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...