Wednesday 23 January 2013

Genees van borskanker-Thea se getuienis. Deel 2


Deel 2 vervolg

Die bitterheid wat ek vir jare in my hart rondgedra het is weg, ek het dit oorgegee aan Jesus ...want die Heilige Gees kan nie in jou hart woon as jy haat en bitterheid het teenoor mense nie, maak nie saak hoe seer hulle jou gemaak het, en hoe jy verneder is nie...vergewe hulle!

Na so 3 mnde na ek die laaste behandeling gehad het toe is Jesus en my verhouding al sterk, en dit groei nog steeds elke dag, Die Heilige Gees het my baie dinge laat sien wat ek verkeerd gedoen het, en ek het dit dadelik verander, daar gaan nie een dag om wat ek tot nou dankie se vir Jesus dat ek genees is van daardie vreeslike kanker... skoon gewas is met Sy Bloed,... al my ou sondes weg gewas met Sy Bloed.

Ek wil vir alle kanker vegters en survivors se, moet nooit, nooit Jesus se Hand los nie, se dankie dat Hy jou reeds genees het en GLO DIT MET JOU HELE HART, dis die geloof wat mens red, en se dankie elke liewe dag en prys Hom dat deur Sy Bloed Hy by ons Vader vir genade gaan vra het vir Sy kind.

Dan as mens klaar is met al die behandeling, en jy bad in die oggend en jy sien jouself in die spieel..met kort haartjies, geen borste, sny wat regoor jou maer borskas loop, dan tref die skok jou hoe terrible dit lyk! Ek het tot my man verloor gedurende die behandeling, ...baie verloor ... werk, hare, borste..huis alles, maar alles aardse goed, en ek besef hoe ryk is ek NOU eers, want nou het ek Jesus se Liefde.

Ek het met Jesus gesels, o, net om te noem, ons gesels land en sand, sommer terwyl ek klaar maak vir werk .. in die kar...winkels..ag net wanneer ek wil....en ek vra vir Jesus, of Hy dink ek kan maar vir rekonstruksie gaan, of dit sal reg wees, en ek het die vrede in my hart gekry, ek se vir Jesus, “Ek gaan na n plastiese chirurg toe, maar ek wil alles he....tepels, en die pienk gedeelte wat hulle met tatoeering om die tepel doen, dan gaan ek dit alles na my medies stuur, as hulle alles goedkeur dan weet ek U se dis reg!”

Dokter het alles gemotiveer en binne 2 dae toe kry ek die medies se goedkeuring vir elke ding tot op die laaste, ..sjoe dit was n groot verassing,...Ek het begin met die reeks operasies April 2012 en kry die laaste een nou 31 Januarie 2013, en dan moet ek 2 maande wag om die tatoeering te doen.
So het ek en Jesus weer die pad gestap waar ek elke keer onder die mes moes gaan om dit te doen.

As ek terug kyk vandag dan se ek “dankie, dankie Here dat U hierdie kanker toegelaat het om op my pad te kom...” *o daar hol die duiwel alweer hy het dit nie verwag nie *, want, sonder die wonderlike pad van die kanker sou ek dalk nooit weer die geleentheid gekry het om terug te draai na God toe nie. 
Wat n wonderlike ervaring was dit, met die siek wees en alles...vandag het ek weer n werk, n klein ou tuin woonstelletjie wat ek huur, n paar meubelstukke, my kat wat die hele pad saam met my deurgemaak het, en my nuwe blinde kat.

Ek is gelukkig, ek het vrede, ek het ophou soek, want ek het gevind ....ek het niemand in my lewe nie, ek glo as dit die Here se Wil is sal Hy wel iemand op my pad sit, maar dit pla my nie....en so bly Jesus, ek en die 2 katte... heel gelukkig ... my beker loop oor!

Vir die wat dit lees, of jy teen kanker veg tans, of n survivor is, of net iemand wat alleen is, of sommer net voel jy is soekend, ek wil vir jou se, Jesus is die antwoord na alles wat jy soek... vandag is ek so spyt oor die tyd wat ek gemors het om hierdie vrede te vind, maar ook dankbaar dat dit nooit te laat is nie.

Daar is vrouens wat na my toe kom by n kanker ontbyt of  kanker fuksie, en se  “dankie Thea, toe ons begin het met ons eerste chemo, en so bang was, het jy by ons kom kniel en ons hande gevat en gese, moenie bang wees nie, hou net vas aan Dokter Jesus se Hand en alles sal regkom en GLO”, My woorde het hulle deur die hele chemo proses deurgedra.  Ai wat n wonderlike gevoel om te weet ek kon hulle motiveer met Jesus aan my sy,  wat die woorde van bemoediging in my mond sit om te spreek.

Dankie dat julle my getuienis gelees het, enige iemand wat enige raad, vrae of net n bietjie liefde en motivering soek, kan my enige tyd e pos by :  theatemelevren54@gmail.com of bel my 076 978 7975......sodat ek jou kan vertel hoe lief Jesus jou het.

Dankie aan my vriendin Belinda, wat my getuienis op haar blog geplaas het!

Liefde
Thea

Let asb daarna op dat Thea genoem het dat sy verbitterd was, woede teenoor mense gehad het, en hulle vergewe het.

Kanker spruit primer uit bitterheid, dit is ‘n onder-aktiewe immuunsisteem wat dit veroorsaak, omdat mens voel jy moet jou emosies beheer, jy mag nie erken hoe jy voel nie, en alles binne jouself rond dra, in pleks van vergewe en vryspreek.

Toetse het bewys dat bors kanker is die gevolg van sonde van bitterheid teenoor ‘n ander vrou.
Linkerbors – vrou teenoor vrou in die bloedlyn en regterbors, nie oor ge-erf nie, maar jou eie bitterheid.

Bely jou sonde voor Jesus, vergewe en spreek vry, en as dit in die bloedlyn is, bely hulle sonde ook soos volg “Vader, ek neem verantwoordelikheid vir enige bitterheid wat deel was van my voorgeslagte, ek bely dit as sonde en vra vergifnis. Ek vra dat U die opening wat satan so in my lewe gekry het sal toe maak en verseel”.

Enhanced by Zemanta

No comments:

Post a Comment

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...