Monday 29 July 2019

Bid vir mekaar


Gebed is seker dié belangrikste komponent van ons verhouding met 'n lewende God. Gebed is doodeenvoudig 'n gesprek met ons Redder en Verlosser, Jesus Christus van Nasaret. Tog is dit 'n deel van ons wandel in Christus wat die meeste afgeskeep word. Enige Christen sal kan getuig dat daar baie krag in gebed is.

Die belangrikste gebed ooit waarvan ons in die Bybel lees, is sekerlik dié een wat Jesus self vir ons gebid het, voordat Hy Sy lewe vir ons as losprys gegee het!

Joh 17:11  En Ek is nie meer in die wêreld nie, maar hulle is in die wêreld; en Ek kom na U toe. Heilige Vader, bewaar in u Naam die wat U My gegee het, sodat hulle een kan wees net soos Ons.

Joh 17:12  Toe Ek saam met hulle in die wêreld was, het Ek hulle in u Naam bewaar. Oor die wat U My gegee het, het Ek gewaak; en nie een van hulle het verlore gegaan nie, behalwe die seun van die verderf, sodat die Skrif vervul sou word.

Joh 17:13  Maar nou kom Ek na U toe; en Ek spreek hierdie dinge in die wêreld, sodat hulle my blydskap volkome in hulle kan hê.

Joh 17:14  Ek het hulle u woord gegee, en die wêreld het hulle gehaat, omdat hulle nie van die wêreld is nie, net soos Ek nie van die wêreld is nie.

Joh 17:15  Ek bid nie dat U hulle uit die wêreld wegneem nie, maar dat U hulle van die Bose bewaar.

Joh 17:16  Hulle is nie van die wêreld nie, net soos Ek nie van die wêreld is nie.

Joh 17:17  Heilig hulle in u waarheid; u woord is die waarheid.

Ons lees dan ook op verskeie plekke waar Jesus, vroeg en laat, baie tyd in gebed spandeer het en ook dat Hy in besonder vir Sy dissipels gebid het.

Luk 22:31  En die Here sê: Simon, Simon, kyk, die Satan het vurig begeer om julle soos koring te sif.

Luk 22:32  Maar Ek het vir jou gebid, dat jou geloof nie ophou nie; en as jy eendag bekeerd is, moet jy jou broeders versterk.


Verder lees ons dan ook hoé Paulus by verskeie geleenthede vir die gemeentes en individue gebid het.

2Ti 1:3  Ek dank God, wat ek van my voorouers af in ‘n rein gewete dien, wanneer ek onophoudelik nag en dag aan jou in my gebede dink,

Dit is dus duidelik uit die Woord dat dit belangrik is dat ons op gereelde basis vir mekaar moet bid en só mekaar se laste kan help dra. Een van die belangrikste uitvloeisels van gebed, die van genesing vir jouself, word baie keer geminag en lei ons skade as gevolg van onkunde!

Jak 5:16  Bely mekaar julle misdade en bid vir mekaar, sodat julle gesond kan word. Die vurige gebed van ‘n regverdige het groot krag.

Geliefdes, kom ons begin om meer intens vir mekaar te bid, sodat ons die volle krag van gebed ook in ons eie lewens kan ervaar.

GEBED: 
Jesus, baie dankie dat U alreeds meer as 2000 jaar gelede vir my ook gebid het (en vandag steeds vir my intree) en baie dankie vir elke persoon wie gereeld ook vir my bid. Help my dat ek ook getrou ander sal opdra in gebed aan U en dat my gebede ook as lieflike geur sal opstyg tot U troon...amen!



Geskryf deur: ernest phillipson
(ecp@oicb.co.za)

1 comment:

  1. Want to send gifts to India online with same day delivery for your beloved ones? We are here to help you. Just click on the website and place an order online.

    ReplyDelete

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...