Monday 26 November 2018

Hoe moet ek vertrou?

Met ons hele hart!

Image result for vertrou op god images

(Spreuke 3:5,6): “Vertrou op die HERE met jou hele hart en steun nie op jou eie insig nie. Ken Hom in al jou weë, dan sal Hy jou paaie gelykmaak.”

Ons is baie kere geneig om te sê ons vertrou op die Here. Maar doen ons dit werklik met ons hele hart? Want baie kere is dit makliker om eerder op ons eie insig staat te maak. Ons bid so een of twee maal oor ‘n saak, en as ek nie gou genoeg ‘n antwoord van die Here af kry nie, dan maak ek maar my eie plannetjies.

Tog sê vers 6 dat ons Hom moet ken in AL ons weë. Hoekom? Juis sodat Hy ons paaie kan gelykmaak. En wat is AL jou weë? ALLES wat ons kan doen. Maak van vandag af ‘n punt daarvan om ons Hemelse Vader te ken in ALLES wat jy doen, insluitende hoe jy optree teenoor jou huweliksmaat, hoe jy optree teenoor jou ouers of kinders, wat jy moet doen by die werk en moet optree teenoor werkskollegas, hoe jy jou finansies moet aanwend in elke area van jou lewe, ensomeer.

In Lukas 6:46 vra Jesus vir ons waarom noem ons Hom Here, here, maar ons DOEN NIE wat Hy sê nie? As Hy dus vir ons sê om op Hom te vertrou met ons hele hart en om Hom te ken in AL ons weë, dan is dit immers wat ons moet DOEN indien ons die die resultate wil sien wat die Bybel ons leer, naamlik dat Hy dan ons paaie sal gelykmaak. Baie kere is ons paaie maar vol heuwels en gate en blokkasies, bloot omdat ons Hom nie met ons HELE hart vetrou nie en Hom ook nie ken in AL ons weë nie.

Mag Hy jou in hierdie week lei en leer om Hom te vertrou met jou HELE hart en om Hom te ken in AL jou weë.

Gebed:

Hemelse Vader, ek kom na U in die Naam van U Seun, Jesus Christus. Here, ek bely vandag dat ek U nie altyd vertrou het met my hele hart nie, en U ook nie geken het in al my weë nie, en ek bid dat U my asseblief daarvoor sal vergewe. Dankie Here dat ek weet U vergewe my daarvoor, en nou vra ek dat U my asseblief van vandag af sal leer om U werklik te vertrou met my hele hart en om U te ken in al my weë. En dankie dat ek weet dat U dan my paaie sal gelykmaak, want U is altyd getrou aan U Woord. In Jesus Naam. Amen.

 (tiaan gildenhuys - tg@oicb.co.za)
Geplaas met toestemming van Tiaan Gildenhuys



No comments:

Post a Comment

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...