Monday 5 November 2018

Jy sal nooit honger wees nie!

Iets so eenvoudig soos brood

Image result for nagmaal brood  

Hoe gemaklik het ons nie geword in vandag se alles onmiddelik beskikbare lewe nie. Brood is op elke hoek van die straat, in amper elke winkel, aanlyn, in skole, in kerke, 24 uur van die dag beskikbaar.

Tog is daar mense wat selfs nie eers ‘n brood het om te eet nie, al is dit so maklik verkrygbaar.
Party mense wil nie eers brood hê, al is dit verniet nie.

Hierdie geld presies net so ook in die geestelike realm, soos in die fisiese hier op aarde.

Jesus sê in Joh 6:35 Ek is die brood van die lewe; wie na My toe kom sal nooit honger kry nie;…

Die brood van die lewe, Jesus Christus, is vrylik, orals en altyd beskikbaar vir enige iemand (en almal) wat dit WIL eet. Brood word nooit in ons kele af geforseer nie, beide in die fisiese en geestelike wereld. Dis ‘n vrye wils keuse.

As ons in ons huise nie brood het om tee et nie, ry ons sommer gou en gaan koop brood. Ons hoef egter nie eers iewers heen te ry om die brood van die

Lewe VERNIET te kry nie. Lees net Sy Woord.

Kind van God, wanneer ons die brood van die Lewe proe, brand daar ‘n honger in ons harte vir meer en meer, nog en nog, sonder ophou. Dit is Jesus, die brood van die Lewe.

Hy is ons voorbeeld selfs met iets so eenvoudig soos brood.

Hy is ons daaglikse brood:

Matt 6:11  gee ons vandag ons daaglikse brood

Luk 11:3  gee ons elke dag ons daaglikse brood

Sy liggaam is ons ewige brood:

Matt 26:26 en Mark 14:22    En terwyl hulle eet, neem Jesus die brood, en nadat Hy gedank het, breek Hy dit en gee aan sy dissipels en sê: Neem, eet, dit is my liggaam.

Luk 22:19  Daarop neem Hy die brood, en nadat Hy gedank het, breek Hy dit en gee dit aan hulle en sê: Dit is my liggaam wat vir julle gegee word; doen dit tot my gedagtenis.

Die Woord bevestig ook dat Jesus die Ware brood van die Lewe is:

Joh 6:33  Want die brood van God is Hy wat uit die hemel neerdaal en aan die wêreld die lewe gee.

Joh 6:48  Ek is die brood van die lewe.

Joh 6:58  Dít is die brood wat uit die hemel neergedaal het – nie soos julle vaders die manna geëet en gesterwe het nie; wie hierdie brood eet, sal tot in ewigheid lewe.

Wanneer ons van hierdie wonderlike, kosbare, ewige brood eet, word ons een in Christus:

1 Kor 10:17  Omdat dit een brood is, is ons almal een liggaam, want ons het almal deel aan een brood.

Ek hoop dat jy sal honger na die ware brood van die ewige Lewe wat regtig saak maak.

Gebed:         

Jesus Christus, brood van die Lewe, gee my asb ‘n honger vir meer van U lewensbrood sodat ek daardeur een kan word met U en gevoed kan wees tot in alle ewigheid, amen!


(hein henning - heinh@sunlightfs.co.za)
Geplaas met toestemming van Tiaan Gildenhuys

No comments:

Post a Comment

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...