Monday 22 October 2018

Wat doen ek as mense my haat?

Image result for someone jumping with joy

 SPRING OP EN WEES BLY!

“Salig is julle wanneer die mense julle haat, en wanneer hulle julle verstoot en beledig en jul naam weggooi soos iets wat sleg is, ter wille van die Seun van die mens. Wees bly in daardie dag en spring op, want kyk, julle loon is groot in die hemel…” (Lukas 6:22,23)

Dalk is dit hoe dit daagliks of weekliks daar by jou werk gaan, of selfs in jou huwelik, of in jou familie. Moontik word jy ook gespot, verkleineer of sleggesê omdat jy opstaan en standpunt inneem vir Jesus Christus. Moontlik word jy ook verstoot en beledig en jou naam ook weggegooi soos iets wat slegs is, ter wille van Jesus Christus in jou lewe.

Moenie dat dit jou onderkry nie. Glad nie. Inteendeel.

Lees gerus wat sê die Bybel wat jy in werklikheid moet doen wanneer so iets met jou gebeur – wees bly en spring op! Hoekom? Want jou loon is groot in die hemel! Nie hier op aarde nie. Hier is dit nie lekker wanneer so iets met jou gebeur nie, maar eendag wanneer ons voor die Troon van Jesus staan en ons beloning van Hom ontvang daarvoor, sal al die pyn en emosies as gevolg daarvan hier op aarde, totaal vergete wees.

Ek wil graag hê jy moet bemoedig word hierdeur, dat jy mag weet dat alhoewel dit in die huidige nie baie lekker is om hierdie dinge te beleef nie, dat dit uiteindelik ewige belonings vir jou tot gevolg sal hê.

Gebed:

Vader, ek kom na U in die Naam van Jesus Christus en ek dank U dat ek bemoediging daaruit kan ontvang wanneer mense my verstoot en beledig en my naam weggooi soos iets wat slegs is, ter wille van die Here Jesus Christus in my lewe. Dankie dat ek mag weet dat dit beteken dat my loon in die hemel eendag groot sal wees as gevolg daarvan. Leer my net om hulle wat my so vervolg, te seën en steeds lief te hê, net soos wat Jesus dit gedoen het. Amen.

(tiaan gildenhuys - tg@oicb.co.za)
Geplaas met toestemming van Tiaan Gildenhuys

No comments:

Post a Comment

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...