Sunday 1 May 2016

Vals heilige gees


Image result for heilige gees


Is daar so iets soos 'n vals Heilige Gees? Baie mense is van mening dat daar nie so iets kan wees nie, daar is net een Heilige Gees en dit is die Gees van God!

Kom ons kyk wat sê God se Woord aangaan die onderwerp.

1 Tim 4:1 Maar die Gees sê uitdruklik dat in die laaste tye sommige van die geloof afvallig sal word en verleidende geeste en leringe van duiwels sal aanhang.

1Joh 4:1-3 Geliefdes, glo nie elke gees nie, maar stel die geeste op die proef of hulle uit God is, want baie valse profete het die wêreld uitgegaan,
(2) Hieraan ken julle die Gees van God: elke gees wat bely dat Jesus Christus in die vlees geword het, is uit God,
(3) elke gees wat nie bely dat Jesus Christus in die vlees gekom het nie, is nie uit God nie en dit is die Antichris waarvan julle gehoor het dat hy kom, en is nou al in die wêreld.

Mat 24: 4&5 En Jesus antwoord en sê vir hulle: "Pas op dat niemand julle mislei nie. (5) Want baie sal onder My Naam kom en sê: Ek is die Christus! En hulle sal baie mense verlei"

2 Kor 11:13&14 Want sulke mense is valse apostels, bedrieglike arbeiders wat hulleself verander in aposterls van Christus, (14) En geen wonder nie! Want die satan self verander hom in 'n engel van die lig.

Hoe moet ons dan weet wanneer is die 'n valse gees of die Gees van God?

Hand 17:11 (verkort) hulle het die Woord met alle welwillendheid ontvang en elke dag die Skrifte onersoek of hierdie dinge so was.

Efes1:13 in wie julle ook, nadat julle die Woord van die waarheid, die evangelie van julle redding, gehoor het, in wie julle, nadat julle ook geglo het, versëel is met die Heilige Gees van die belofte.

Efes 1:17 dat die God van Onse Here Jesus Christus, die Vader van die heerlikheid, aan julle die Gees van wysheid en openbaring in Kennis van Hom mag gee,

Ons moet elke gees toets aan die Woord van God, wanneer God se Gees werk, ontvang jy die vrug van die Heilige Gees, (Gal 5:22)

Hoe kry ons die vals heilige gees?

Deur Oosterse gelowe na te volg:

Karate, Judo, ens
Akupuntuur,
Hot stone theraphy, aromatheraphy
Budiste
Hindunisme,
Oosterse goed in ons huis aan te hou,
Waarsêers toe te gaan

Die vals heilige gees is die Kundalini gees - vals manifestasie van die Heilige Gees.
Sy oorsprong: Oosterse gees
Ander name : Slang gees (mediese simbool swaard met slang om), staf van Harmes, vrymesselary, All seeing eye of Lusifer

Wanneer jy die gees het begin jy demone sien, en dit is teen God se Woord, God wil nie hê ons moet demone sien nie.

Vals manifestasies van die Heilige Gees:

Giggel / lag in die gees, rol in die gees, ruk in die gees, kruip in die gees....nêrens is Skrif om te staaf dat dit Bybels is nie, wat wel in die Skrif staan is "val in die Gees"

Ten slotte wil ek ook net noem dat die terme "dronk in die Gees" is ook onbybels!  Jy is gevul met die Gees.

Indien jy enige geestelike berading of gebed benodig skryf aan belindapaar@gmail.com.

Jesus seen



No comments:

Post a Comment

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...