Sunday 15 May 2016

Mag ons vloeke terugstuur waar dit vandaan kom?


Image result for returning a curse


Ek hoor tot my grootste skok dat ‘n Pastoor ‘n vloek wat oor iemand uitgespreek is, terug stuur in Jesus Naam na waar hy vandaag kom! Persoonlik glo ek dat hierdie pastoor homself oopgemaak het vir die gees van heksery, want om onreinhede na iemand anders te stuur deur 'n vloek is heksery!

Is dit wat die Woord ons leer?

Matt 7:44 Maar Ek sê vir julle: Julle moet jul vyande liefhê, sëen die wat julle vervloek, doen goed aan die wat julle haat, en bid vir die wat julle beledig en julle vervolg!

Luk 6:28 Sëen die wat vir julle vervloek, en bid vir die wat julle beledig.

Ek glo dat wanneer jy ‘n vloek na iemand toe stuur, sal satan die vloek op daai persoon gaan sit, en wanneer die vloek klaar gebeur het met die persoon wat vervloek is, neem satan die vloek terug na die een wat dit in die eerste plek gestuur (uitgespreek het). Onthou satan is net jou “maatjie” tot op ‘n punt….sy doel is net om te verwoes, as jy jouself gaan oopmaak  deur ‘n vloek oor iemand uit te spreek sal satan vinning hol om dit vir jou te gaan doen, en dan terug kom en jou ook kom vewoes.

Jesus het ons outiriteit gegee oor al die mag van die duisternis, so wanneer jy vermoed, voel, weet dat daar ‘n vloek oor jou uitgespreek is, kanselleer dit in Jesus Naam. Jesus sal die vloek breek. Die Woord sê wat ons op die aarde bind sal in die geeste realm gebind wees, en wat ons op die aarde ontbind sal in die geestes realm ontbind wees. Jyt die geloof van ‘n mosterd saad nodig om te glo dat Jesus daai vloek gebreek het oor jou lewe.

Die teenoorgestelde is ook waar as jy met die geloof van ‘n mosterd saad gaan glo dat daai vloek jou getref het, gaan dit beslis manifesteer in jou lewe!

Wat moet jy doen as iemand jou vervloek het?

Jy breek dit, jy bind dit, jy kanselleer dit in Jesus Naam!! En jy vergewe die persoon!

Luk 6:37 (verkort) Spreek vry, en julle sal vrygespreek word.

1 Thes 5:15 Sorg dat niemand ‘n ander kwaad vir kwaad vergeld nie, maar haar altyd wat goed is, tennoor mekaar sowel as teenoor almal.

Rom 13:19 Moenie julle wreek nie, geliefdes, maar gee plek vir die toorn, want daar is geskrywe: Aan My kom die wraak toem Ek sal vergeld, spreek die Here.

Deut 32:35 My kom die wraak toe en diwe vergelding, op die tyd as hulle voet sal wankel, want die dag van die ondergang is naby, en wat oor hulle beskik is om gou.

Gebed:

Vader, In Jesus se Heilige Naam vra ek U dat alle vloeke wat oor my uitgespreek is gekanselleer word in die Bloed van Jesus en ek vra dat U daardie vloek sal omdraai in ‘n seen, Vader, vergewe my ook as ek vloeke oor ander mense uitgespreek het, en draai ook daai vloeke om in ‘n seen in hulle lewens.
In Jesus Naam 
Amen

Indien iemand enige geestelike raad of gebed benodig, kontak my gerus by belindapaar@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...