Wednesday 3 August 2011

Gebed om jou wense, gebede versoeke en verlange vinnig na jou toe te trek





Deut 28:1-13


As God vir ons se dat Sy Woord ons swaard is, dan weet ons dat as ons Woord bid, ons gebed gevul is met krag, daarom is hierdie gebed opgestel om terug te vat wat die vyand van ons gesteel het…Lees eers bogenoemde gedeelte in die Woord en bid dan die gebed wat hieronder volg…doen dit so lank as wat jy dink dit is nodig, of totdat jy voel jou lewe het begin verander….onthou die Eer kom God toe, so bedank Hom vir Sy liefde en genade

God sê in Ps 2:8 Eis van My! En Ek gee aan jou!

O Here, laat U salwing van uitstekendheid vry oor my lewe in die Naam van Jesus.
Dit is geskryf: Die Here sal my die kop maak en nie die sterk nie, ek sal bo alles wees en nie onder nie, in die Naam van Jesus.
Jou gees van die stert, verloor jou vashou in my lewe in die naam van Jesus.
Ek weier om te sink in die see van lewe in Jesus se Naam.
Ek verlam elke agent van skande en verwyte in die Naam van Jesus.
Enige stem wat my roep na die stert posisie word stom in die bloed van Jesus.
Elke mag wat sit op my stoel van grootheid en edelheid word verwyder deur die vuur in Jesus se Naam.
Soos ek my voete op die grond stamp so sal my landstreek vergroot in die Naam van Jesus.
Ek verlam elke satanisties kompetiese om… (noem posisie/ wens byv. ryk te wees, gelowig te wees, goeie verkoopsman te wees ens) met die vuur in die Naam van Jesus.
Laat my seisoen van glorie aanbreek in die Naam van Jesus.
Elke Goliat en Faro wat teen my God opstaan, word gebind en word in die vuur gegooi in Jesus se Naam.
Elke satanistiese verwagting teen my toekoms word teleurgestel in die Naam van Jesus.
Laat die Here se wespe-nes vrygelaat word oor my voltydse vyande in die Naam van Jesus.
Ek vat terug alles wat die vyand van my gesteel het in die droom in Jesus se Naam.
Elke satanistiese ketting wat my hande bind vir voorspoed, brand tot as in die Naam van Jesus.
Elke satanistiese ketting wat om my nek is en my terug trek, brand tot as in die Naam van Jesus.
Elke satanistiese ketting wat om my heupe gebind is en my af trek, brand tot as in die Naam van Jesus.
Elke satanistiese ketting wat my voete verhinder om voorentoe te beweeg, breek en brand tot as in die Naam van Jesus.
Ek spring uit elke sirkel van mislukking, neerslag en vernietiging deur die krag van die bloed van Jesus.
Elke saad van mislukking in my lewe veras is die vuur van God, in Jesus se Naam.
Elke boom van nie-presteer wat geplant is in my familie bloedlyn word ontwortel deur die vuur in Jesus se Naam.
Satanistiese anker om my hande en voete word verbrand in Jesus se Naam
Ek beweeg van waar ek is, na waar God my wil he, deur die krag van die bloed in Jesus se naam.
Ek breek en maak myself los van elke vloek van mislukking in Jesus se Naam.
Elke satanistiese ontgroening in die droom, wees gekanselleer en ontgehef in die Naam van Jesus.
Ek verwerp elke uitnodiging van mislukking en agteruitgang in die Naam van Jesus.
Ek sal sing oor die goedheid en genade van die Here vir ewig in Jesus se Naam.


Here, dankie dat U hierdie gebed verhoor het.
In Jesus Naam
Amen.

Indien u geestelike berading of gebed benodig kontak my by belindapaar@gmail.comEnhanced by Zemanta

2 comments:

  1. Baie dankie weereens!

    ReplyDelete
  2. ŚĴŐĔ! Ŀ♡√Ɛ it realy.

    Dankie вєℓιη∂α ♡♡♡

    ReplyDelete

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...