Tuesday 29 September 2020

Ek is in diep waters!

Die spreekwoord... "ek is in diep waters" is nie onbekend by enige van ons nie... ons almal was al daar..., tot Dawid wat n man so na God se hart was, die oogappel van God, n man in wie God welbehae gehad het, en Dawid roep uit! "Red my, o God, want die water het tot by my keel gekom" (Ps 69:2).

As jy die Ps lees sien jy hy was vals beskuldig van diefstal, mense het hom sonder rede gehaat, bespot, verkleineer en beledig, beskinder, sy eie familie het hom verwerp en hy het nie die nodige lewensbehoeftes gehad nie, hy was vol pyn!

Ons sien dat sy swaarkry eindeloos aangehou het, want hy sĂȘ "Ek het my moeg geroep om hulp, my keel is hees geroep".

Klink dit vir jou bekend? Was jy ook al daar?

Wat het Dawid gedoen terwyl dit so met hom gegaan het?

Hy het aanhou bid! Dawid was n geloofsoorwinnaar!

Daar is n verskil tussen n mens wat "opstaan" en n mens wat oorwin! Mense wat opstaan bly negatief, spreek negatief, en verwag nog meer negatief! Geloof-oorwinnaars is mense met hoop! Hulle weet nog meer slegte dinge kan moontlik op hul pad kom maar hulle hoop is op God gevestig vir deurbrake...hulle vertrou dat sou nog iets gebeur, dat God se hulp en gebed onafskeidsbaar is!

Ek wil jou vandag bemoedig met die woorde...terwyl jy bid vir jou situasie is jy alreeds n geloofsoorwinnaar, want Hy na wie jy uitroep is Magtiger as enige van jou probleme! Hy is meer getrou as enige vriend of familie-lid! En Hy is altyd gereed om te help!

Soms vat God bietjie lank met n deurbraak, want Hy weet hoe om jou desperaat te maak vir Hom... sou Hy dadelik help, het jy Hom nie meer nodig nie! So bou Hy jou geloof en jou verhouding met Hom tot n sterk onafskeidbare band!

Hou vas aan God.. jou deurbraak is oppad, jou geloof verseker dit!

Mooi oorwinningsdag vir jou.

(Geskry deur Belinda: belindapaar@gmail.com)

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...