Tuesday 29 September 2020

Het jy nie gesag ontvang deur Jesus nie?



Om so te kla en kerm oor wat aangaan om ons is vir God pynlik omdat Hy vir ons al die mag en Sy Seun gegee het om elke stryd te kan wen hoekom kla, moun en vrees jy so?

Hoe oorwin ons wat aangaan in ons land? Die onregverdigheid, die kleurvoorkeur, die bedrog en verdrukking die moorde, verkragtings, diefstal en nou kinderdiefstal?

Hoeveel keer hoor jy "die aanslae teen my is geweldig....die duiwel is lustig...dit gaan swaar met my...ons land is in sy dinges ... die regering is klomp skelms, diewe, rasiste....die dinge moet gebeur want ons staan in die eindtyd".

Hoekom aanvaar ons die gemors wat ons kant toe kom? Die groot verdrukking kom EERS NA die wegraping! Die rooikappie brigade is presies dit... rooikappie-verhaal AS jy die Woord van God ken!

Want ons worstelstryd is nie teen vlees en bloed nie... maar teen die bose magte! En Wie het die bose alreeds oorwin? Waar lê jou Mag? Wie het aan jou mag gegee om op skerpioene en slange te kan trap? Om duiwels uit te dryf? Wie het oorwinning vir jou alreeds op Golgota gegee?

Rooikappie regeer met vrees.. net soos Hitler... en wat doen ons wat oorwinning gekry het in Jesus? Ons vrees!!

Ons almal belei Jesus met ons mond... sonder geloof!!

Jy hoor so baie die wit man kan nie saam staan nie! Jy is 100% reg!! Nie eens in gebed nie!!

O en die "vyand kom in massas"! Dit is waar! Lafaards doen! God sê Ek sal My engele opdrag gee aangaande jou! Almal ken Ps 91...maar niemand glo wat hy/sy lees nie! Hoeveel engele het Hy? n Legioen!! Wie kom in massas as jy net vra?

Ps 91:11 want Hy sal Sy engele aangaande jou bevel gee om jou te bewaar op al jou wee

Ons belei...Jesus het ons vrygemaak.. maar ons leef in tronke en in verdrukking en met siektes!! Sonder vryheid! Want ons het GEEN geloof in wat ons sê nie!

Maar ons is vinnig om te vra waar is God? Ek sal jou sê waar is God! Hy is in die Hemel! En Hy gaan daar bly TOTDAT jy en ek Hom roep!

Sag. 4:6 “Nie deur krag of deur geweld nie, maar deur my Gees, sê die HERE van die leërskare.”

(Geskryf deur Belinda: belindapaar@gmail.com)

No comments:

Post a Comment

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...