Wednesday 18 September 2019

God gee my krag



Jesaja 40:28,29 & Filippense 4:13: "Weet jy dit nie? Of het jy dit nie gehoor nie? 'n Ewige God is die HERE, Skepper van die eindes van die aarde; Hy word nie moeg of mat nie; daar is geen deurgronding van sy verstand nie. Hy gee die vermoeide krag en vermenigvuldig sterkte vir die wat geen kragte het nie... Ek is tot alles in staat deur Christus wat my krag gee."

Hierdie teksverse leer ons 'n paar baie belangrike punte. In die eerste plek natuurlik, dat ons Here 'n EWIGE God is, dat Hy die Skeppergod is, dat Hy nie moeg of mat word nie, en dat ons nooit Sy verstand kan "deurgrond" nie, m.a.w ons kan nooit met ons nietige verstandjies Sy gedagtes of verstand begryp nie.

Maar dan die wonderlike belofte dat Hy sterkte vermenigvuldig vir ons as ons vermoeid raak en geen kragte meer het nie!

En daardie belofte word herhaal in Filippense 4:13 dat ek wel tot ALLES in my lewe in staat is, juis OMDAT Christus vir my die krag gee.

Kom ons maak hierdie week 'n punt daarvan om daardie paar belangrike punte in ons lewens, te bedink en bietjie daaroor te mediteer.

M.a.w glo jy dat die Here in jou lewe daardie enigste en ewige Skeppergod is, dat Hy nooit moeg of mat word nie en dus ook altyd daar is vir JOU?

En is jy bewus daarvan dat Hy ALTYD vir jou krag gee om enigiets wat jy moet hanteer, te kan hanteer in jou lewe op 'n daaglikse basis? Dit beteken dus niks anders as dat daar NIKS is wat jy en ek hierdie week moet hanteer, waarvoor ons NIE krag by die Here voor kan kry nie.

Mag ons ewige Skeppergod jou in hierdie week Sy krag gee as jy vermoeid en kragteloos voel.


GEBED:

"Vader, baie dankie dat ek mag weet ek is tot alles in staat deur Christus wat my die krag gee. Ek vra U, gee my asseblief elke oomblik van elke dag U krag om enige omstandighede in my persoonlike lewe te kan hanteer. In Jesus Naam vra ek dit. Amen."

 Geskryf deur: tiaan gildenhuys
(tg@oicb.co.za)

No comments:

Post a Comment

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...