Saturday 16 February 2019

Vertroue en selfvergifnis




Jesus sĂȘ Hy vergewe ons al ons sondes en foute wanneer ons dit berouvol by Hom bely.

Hy voeg by Hy verwyder dit van ons so ver soos wat die ooste van die weste af is.

Noord en suid is 21 000km uitmekaar, oos en wes is onmeetbaar.

Ons glo Hom (want sonder geloof kan niemand God behaag nie) juis daarom dat ons bely het.

Nou moet ek ek myself daarin
verheug dat ek die voorrreg het om so 'n wonder God te mag aanbid.

So vergewe ek dan ook myself deur te belowe om nie weer daardie foute te herhaal nie.

Maskas, Jesus het my vergewe, Hy het my vrygemaak. Hy dink nie eers weer daaraan nie...

Op grond waarvan dink ek steeds daaraan?

Dan beledig ek moes vir Jesus. Gaan beley dan weer dat jy dit ooit kon waag om dit nie te vergeet nie.

Kortom: As jy dit nie kan vergeet nie, vertrou jy nie die HERE nie.

No comments:

Post a Comment

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...