Monday 3 September 2018

Wie is die mens?


Image result for Psalm 8:4



Psa 8:4 wat is die mens dat U aan hom dink, en die mensekind dat U hom besoek?

Psa 8:5 U het hom ‘n weinig minder gemaak as ‘n goddelike wese en hom met eer en heerlikheid gekroon.

Dit is vir my opvallend hoéveel mense ek die laaste tyd bedien het en wie feitlik almal met dieselfde binding gestoei het..en dit is die feit dat hulle nie hulself kon of wou vryspreek en vergewe vir die dinge van die verlede nie. Meeste van hulle het ook nie geweet dat hulle hulself ook moes vryspreek om waarlik vry te kom van die bagasie van die verlede nie en só sleep hulle die goed saam jaar in en jaar uit en hou aan “repent”, maar sonder dat deurbrake plaasvind.

Tog is die woord van God baie duidelik:

1Joh 1:9  As ons ons sondes bely, Hy is getrou en regverdig om ons die sondes te vergewe en ons van alle ongeregtigheid te reinig.

Heb 8:12  Want Ek sal barmhartig wees oor hulle ongeregtighede en aan hulle sondes en hulle oortredinge nooit meer dink nie.

As God dan sê dat Hy nooit weer aan daardie sondes dink nadat dit opreg bely is nie, hoekom aanvaar ons dan nie Sy vergifnis nie en laat ons toe dat die Satan ons aanhou herinner aan die verlede? Die Bybel is tog duidelik dat ons die dinge van die verlede moet aflê en vergeet en ons oog hou op die toekoms in Christus.

Isa 43:18  Dink nie aan die vorige dinge nie, en slaan geen ag op wat vroeër gebeur het nie.

Luk 9:62  En Jesus antwoord hom: Niemand wat sy hand aan die ploeg slaan en agtertoe kyk, is geskik vir die koninkryk van God nie.

In meeste van die gevalle het ek gevind dat die mense wie ek bedien het, nie kon aanvaar dat hulle nou nuwe skepsels in Christus is nie en dat hulle meer ingestel is op wat mense van hul sê en dink, as wat God van hul dink. Hulle kyk elke slag in die spieël vas na die ou mens wie hul was, instede van om die nuwe mens te sien wie skoongewas is deur die bloed van Christus!

2Kor 5:17  Daarom, as iemand in Christus is, is hy ‘n nuwe skepsel; die ou dinge het verbygegaan, kyk, dit het alles nuut geword.

1Kor 6:10  Moenie dwaal nie! Geen hoereerders of afgodedienaars of egbrekers of wellustelinge of sodomiete of diewe of gierigaards of dronkaards of kwaadsprekers of rowers sal die koninkryk van God beërwe nie.

1Kor 6:11  En dit was sommige van julle; maar julle het jul laat afwas, maar julle is geheilig, maar julle is geregverdig in die Naam van die Here Jesus en deur die Gees van onse God.

Die vyand het dit egter reg gekry om mense deur middel van godsdiens só vas te maak aan leringe en leerstellings van mense en instansies, dat baie kinders van God sukkel met minderwaardigheid en dat hulle dink dat hulle nie goed genoeg sal wees om eendag die poorte van die hemel te mag binnegaan nie. Hulle verwerp dus inderwaarheid dit wat Christus gedoen het en dink dat daar altyd nog iets is wat hulle moet doen, anders as om net heilgmaking na te jaag.

Kom ons lees egter wat sê die woord van God:

Psa 103:8  Barmhartig en genadig is die HERE, lankmoedig en groot van goedertierenheid.

Psa 103:9  Hy sal nie vir altyd twis en nie vir ewig die toorn behou nie.

Psa 103:10  Hy handel met ons nie na ons sondes en vergeld ons nie na ons ongeregtighede nie.

Psa 103:11  Want so hoog as die hemel is bo die aarde, so geweldig is sy goedertierenheid oor die wat Hom vrees.

Psa 103:12  So ver as die ooste verwyderd is van die weste, so ver verwyder Hy ons oortredinge van ons.

Psa 103:13  Soos ‘n vader hom ontferm oor die kinders, so ontferm die HERE Hom oor die wat Hom vrees.

Psa 103:14  Want Hy, Hy weet watter maaksel ons is, gedagtig dat ons stof is.

Liewe leser, as jy dalk ook nog sukkel om jouself te vergeef vir die verlede, dan is my woord aan jou vandag:...aanvaar dit wat Jesus vir jou gedoen het en aanvaar Sy vergifnis, want jy kan niks daaraan toevoeg nie. Haal jouself nou van jou rug af en spreek jouself vry, sodat jy die oorvloed lewe kan geniet wat Jesus met Sy bloed vir JOU losgekoop het!!

GEBED:  Heilige Gees, ek vra dat U nou by elkeen sal gaan stilstaan wie nog sukkel om hulself te vergeef vir die verlede en hul te oortuig van die groot genade en liefde wat daar in Jesus Christus vir hulle is. Versterk hulle dan ook nou om hulself finaal te kan vryspreek en vergewe soos wat Abba reeds gedoen het...amen!

(ernest phillipson - ecp@oicb.co.za)
Geplaas met toestemming van Tiaan Gildenhuys

No comments:

Post a Comment

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...