Wednesday 16 May 2018

Blom waar jy geplant is!


Image result for 1 Petrus 1:1 & 2



1 Petrus 1:1 & 2 “Petrus, ‘n apostel van Jesus Christus, aan die vreemdelinge van die verstrooiing in Pontus, Galásië, Kappadocië, Asië en Bithínië, uitverkore volgens die voorkennis van God die Vader, in die heiligmaking van die Gees, tot gehoorsaamheid en besprenkeling met die bloed van Jesus Christus: Mag genade en vrede vir julle vermenigvuldig word!”

Uit hierdie tekse kry ons ‘n nuwe sienswyse vir oorweging. Vanuit die een hoek sien ons ‘n nasionale ramp; honderde duisende landsburgers is ontwortel vanuit hulle wonings deur ‘n besettende weermag, soos diere aangejaag op snelweë en paaie; verstrooi deur verskeie winde, en nou net bekend as uitgewekenes en vreemdelinge. Dit is nogal ‘n baie somber prentjie.

Maar uit ‘n ander hoek sien ons iets heeltemal glorieryk. Die woord vertaal as “verstrooiing” uit die Griekse Nuwe Testament beteken eintlik “om as saad gesaai te word.” Met ander woorde, alhoewel hulle deur mense gesien word as uitgewekenes en verstrooides uit hulle land, sien God hulle as saad wat in nuwe lande van glorie geplant is.

As ons net sal leer om altyd na ons veranderende omstandighede vanuit God se oogpunt te kyk, sal ons nie vasgevang word in die gepaardgaande dramas en bewegings van veranderende kulture en lewenswyses wat twis en argumente ontlok oor dit wat ons verontrief nie. Ons sal eerder leef as dankbare mense wat God loof vir Sy getrouheid in alles en ten alle tye. Ons sal groei en blom waar ons geplant is.

God weet wie jy is, waar jy is en wat Sy plan vir jou is!

Indien jy in nederigheid sal erken dat Hy in beheer is, sal daar ‘n verandering kom in jou hart en in jou uitkyk na dit wat om jou is. Sonskyn sal deur die donker wolke om jou breek en jou lewe sal groei met nuwe effektiwiteit en doelgerigtheid.

Jy sal blom waar jy geplant is en sal ook ontdek dat God jou na die plek gebring het waar jy altyd wou wees.

“Here Jesus, help my asseblief om deur U oë te kyk na die plek en omstandighede waar ek is. Ek verklaar dat U in beheer is en wil graag hier blom en vrug dra. Amen.”

(cobus van heerden - cvh@oicb.co.za)
Geplaas met toestemming van Tiaan Gildenhuys



No comments:

Post a Comment

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...