Wednesday 2 August 2017

Hoe lyk die ark wat JY moet bou..........???


Image result for noah's ark


Noag was ñ gewone mens, maar hy het geglo. Punt. Hy moes bou sonder dat daar sprake was van reën of vloede. Jy sien, Noag het nie die toekoms probeer sien nie, want hy het geweet dat God die toekoms sien.

Noag het dalk self getwyfel, maar die voordeel van die twyfel vir die Here gegee. Hy het ook nie eers net 'n "dingy" gebou, en gesê hy gaan eers die water toets nie.

Ons maak soms so: pak ons ark so bietjie op klein skaal aan, ons sit nie alles in nie. As Noag dit gedoen het, sou hy van waterloop by Petrus moes gaan leer het.

Noag het waarskynlik ook nie eers 'n paar e-posse en sms'e aangestuur nie - jy weet mos: "Stuur vir 10 mense, moenie hierdie ketting breek nie, want dan versuip ek".

As die Here 'n opdrag gee, en ons hoor Sy Stem duidelik, is dit tyd vir pik, planke en maste. Al is daar nie 'n wolkie so groot soos 'n man se hand nie. ñ Vriend het eendag vir my gesê: "As ek die Here se stem hoor, doen ek onmiddellik. Voor ek tyd kry om te dink".

Bou jou ark - begin vandag........!!!

Wat is jou ark? Jy weet mos, daardie opdrag wat telkens weer opduik. Dalk is jou ark groot, dalk is dit 'n klein dingetjie, maar die Here wil ark-grootte dinge daardeur bereik. Miskien lyk dit vir jou of jou ark net oor jou gaan, maar God weet hoe die storm gaan lyk.

Miskien moet jy in jou ark klim, en gaan vrede maak met jou familielid wat besig is om onder te gaan. Nie wanneer nie - vandag nog!

Jy weet nie wat gaan gebeur as die waters eers gekom het nie. Dit sal te laat wees as die vloed verby is. Trane van spyt by 'n graf is só onnodig. Dalk is jou ark 'n gesprek met iemand wat jou laaankal pla.

Jip, 'n geestelike gesprek. Dalk is jou ark iets wat geld kos. Weet wel dat Noag nie geskrik het vir die onmoontlike nie. Noag het roekeloos vertrou. En die uiteinde? Wel, was dit nie vir Noag se geloof nie, was die aarde weer soos daar in Genesis 1 - woes en leeg.

Bou jou ark. As jy vir God "ja" sê, gee Hy selfs die mates, elke stukkie detail, die planne en middele. Alles. God vra net 'n ark-bouer. Wat sê jy? Soek jy al jou hout?

Mag hierdie dag vir jou propvol seën, liefde en hoop wees in Jesus Naam

Skrywer: Johnny Johnson

No comments:

Post a Comment

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...