Tuesday 7 August 2018

Die Skuilplek van die Allerhoogste.


Image result for Psalm 91:1

Psalm 91:1 “Hy wat in die skuilplek van die Allerhoogste sit, sal vernag in die skaduwee van die Almagtige.”

As kinders het ons baie speletjies gespeel: Brandbal, Donkie se stert, Simon sê, en vele ander. Een van hulle, Wegkruipertjie, is steeds een van die wêreldwye gunstelinge. Daar is net iets spesiaal daaraan om die perfekte wegkruip plek te vind; ‘n plek waarvandaan jy kan uitkyk maar self nie raakgesien word nie. Die plek waar niemand aan sal dink om te kyk nie. ‘n Plek waar jy altyd as wenner uitstap.

Ons het sô ‘n plek in God.

Dawid sê in Ps 32:7 “U is ‘n skuilplek vir my; U bewaar my vir benoudheid; U omring my met vrolike gesange van bevryding.” Die beeld van hierdie herhalende onderwerp weerspieël in baie van sy skrywes. Op ‘n ander geleentheid sê Dawid, “Want Hy steek my weg in sy hut in die dag van onheil; Hy verberg my in die skuilplek van sy tent; Hy verhef my op ‘n rots.” Ps 27:5. Hy gee ‘n bewysde woord van belofte aan almal wat die Here vrees, wat God vertrou voor die oë van ‘n ongelowige wêreld. Ps 31:21 “U verberg hulle in die skuilplek van u aangesig vir die samesweringe van mense; U steek hulle weg in ‘n hut vir die twis van die tonge.” Dit weet hy uit persoonlike ondervinding toe hy vir sy lewe gevlug het van Saul, en God se teenwoordigheid in ‘n spelonk gekry het. In Ps 57:2 smeek hy, “Wees my genadig, o God, wees my genadig, want by U het my siel geskuil, en in die skaduwee van u vleuels sal ek skuil totdat die onheil verbygegaan het.”

Hier is waar Dawid besef het dat God met hom sal wees en hom sal beskerm. Dit is waarom hy in Ps 23:5 & 6 kon skryf; “U berei die tafel voor my aangesig teenoor my teëstanders; U maak my hoof vet met olie; my beker loop oor. Net goedheid en guns sal my volg al die dae van my lewe; en ek sal in die huis van die HERE bly in lengte van dae.” Dawid, in die teenwoordigheid van koning Saul het God se tafel gevind en aan hierdie tafel het hy God se beskerming ervaar.

In die donkerte van die spelonk, het Dawid die nabyheid van God ontdek. Kan dit wees dat die donkerte wat tans om jou is, die skadu van Sy vleuels is? Dít is die perfekte wegkruip plek!

Waarom maak jy nie vandag die volgende jou verklaring nie – Ps 36:8 “Hoe kosbaar is u goedertierenheid, o God! Daarom skuil die mensekinders onder die skaduwee van u vleuels.” Asook Ps 61:4 & 5 “Want U het ‘n toevlug vir my geword, ‘n sterk toring teen die vyand. Ek wil in u tent vertoef vir ewig, in die skuilplek van u vleuels my verberg.” 

“Here Jesus, ek het nodig om in U skuiplek in te gaan. Ek benodig U goddelike leiding en beskerming. Ek wil by U tafel aansit soos wat Dawid ook aangesit het. Open asseblief my oë om te sien waar U tafel is en om U beskerming en leiding te ontvang. Amen.”

(cobus van heerden - cvh@oicb.co.za)
Geplaas met toestemming van Tiaan Gildenhuys



No comments:

Post a Comment

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...