Wednesday 15 February 2017

Christelike Ideaal

Image result for person praying on knees





Filippense 3:13 -14  “Broeders, ek reken nie dat ek dit self gegryp het nie. Maar een ding: ek vergeet die dinge wat agter is en strek my uit na wat voor is, en jaag na die doel om die prys te verkry van die hoë roeping van God in Christus Jesus.”

'n Ideaal is 'n geestelike begrip van karakter waarna ons verlang om ons lewens te vorm. Dit is die “fresco” wat ons verf op die mure van ons siel, en ons kyk voortdurend daarna in eensame tye; en omdat die hart opgevoed word deur die oog (waarna ons kyk), word ons meer en meer gekoppel aan dit wat ons bewonder.

Ons ideale moet duidelik bo ons uitstaan. Ons moet bereid wees om ons spiere in te span en ons kragte te gebruik, om iets aan te pak wat self diegene wat ons die beste ken, nooit gedink ons ​​in staat sal wees om te bereik nie. Soos Paulus, moet ons die gewone ambisies van die mense as drek sien, moet die dinge wat agter is vergeet en uitstrek na wat voor is.

Ons moet as mikpunt ‘n ideaal kies wat binne ons bereik en vermoë is, in ons eie oordeel of in dié van ander. Dit is 'n fout om ‘n mikpunt daar te stel wat geheel en al uit lyn is met die samestelling van ons natuur (menswees). Daarom moet ons leer om saam met die apostel te sê: "Ek sal die riglyne volg wat Jesus Christus vir my lewe neergelê het." Weet  verseker dat God jou geskep het vir 'n definitiewe doel. Vind daardie doel, en stel jouself aan om dit te bereik.

Ons ideale moet eenheid en lewe bring. Gelukkig is die mens wat in staat is om sy ideale te vervul in elke uur van bewussyn en wie kan sê: "Hierdie is wat ek doen en is my mikpunt!" Sulke mense is die wat uitstaan. Diegene wat hul onderwerp deeglik ken, en wat al hul energie aanwend in die vervulling van die doel en mikpunt voor oë. Die soeke na 'n heilige karakter kan altyd en oral uitgeleef word. Om in elke daad en gedagte meer soos Christus te word.

Die Christus ideaal is die hoogste ideaal. "Om Christus as wins te verkry en in Hom gevind te word." Maar so 'n ideaal sal slegs realiseer as die prys van selfverloëning betaal word. Jy moet jou eie self regverdiging opsy sit om Sy geregtigheid te bekom; jy moet bereid wees om alles op te gee; om die beherende eise van die ‘eie ek’ ignoreer. Dan sal jy gereed wees vir 'n uur wanneer jou”vernederde’ liggaam omskep word tot die gestalte van die verheerlike liggaam van Christus. Sy werk is in jou guns; in jou en vir jou. Hy sal alles aan Homself onderwerp.

GEBED

“Here Jesus. U is alles wat ek wil hê. Mag U genade met my wees sodat ek  ook in tye van genoeg, kan leef om elke goeie werk kan uitvoer. AMEN”

(cobus van heerden - cvh@oicb.co.za)
Geplaas met toestemming van Tiaan Gildenhuys


No comments:

Post a Comment

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...