Sunday 15 November 2015

Hoe soek ek God se wil?


Image result for person praying

 Om God se wil in jou lewe te kry, moet ons Sy Skrif lees, leer en onderhou, maar meer as dit moet ons kennis hê van wat Sy Woord sê.

Fil 1:6 dat die gemeenskap van jou geloof kragtig mag word, deur die KENNIS van alles wat goed in julle is, tot eer van Christus Jesus.


Maak jou ore oop om God se stem te hoor, en moenie jou ore uitleen vir satan nie.

Joh 10:5 Hulle sal die vreemde nooit volg nie, maar van hom wegvlug, omdat hulle die stem van die vreemdes nie ken nie. Hoekom moet ons nie na satan se leuens luister nie?
Joh 10:10  Die dief (satan) kom net om te slag en te verwoes. Ek (Jesus) het gekom, dat hulle lewe en oorvloed kan hê.

1Kor 1:18  Want die woord van die kruis is wel dwaasheid vir die wat velore gaan, MAAR vir ons wat gered word, is dit die KRAG van God.

1 Kor 1:30&31 Maar deur Hom is julle in Christus Jesus, wat vir ons geword het WYSHEID UIT GOD en geregtigheid en heiligmaking en verlossing (31) daarom, soos geskrywe is: "Die wat roem, moet in die Here roem"

Baie mense sê hulle weet nie wat hulle doel op aarde is nie. Jou doel op die aarde is om die Evangelie te verkondig, om te leef tot eer en verheerliking van God, om Sy Naam te prys en lofliedere aan Hom te besing, om gemeenskap met die heiliges te he en nie deelvormig te wees aan die wêreld nie. Ons is nie op die aarde gesit vir ons eie bestaan nie, maar vir God se doel. God het 'n plan met jou lewe daarom is dit belangrik om te weet wat is God se wil is vir jou lewe.

Efes 5:17 Daarom moet julle nie onverstandig wees nie, maar verstaan wat die wil van die Here is!

Gebed:

Vader, ek glo dat U wil hê dat ek U WIL moet KEN ten alle tye en om daarin te wandel (Hand 22:14) Seen my asb met wysheid oor my doel op aarde.
In Jesus Naam
Amen

As jy enige geestelike hulp, gebed of berading verlang skryf aan Belinda Paar (belindapaar@gmail.com)


No comments:

Post a Comment

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...