Monday 27 April 2015

Hoe moet ons die Bybel bestudeer?


Image result for foto van 'n ou Bybel 



George Mueller was ‘n Pruis wat in Kroppenstaedt gebore is op 27 September 1805. Hy is na die Hemel op 10 Maart 1898, so kort voor sy 92e verjaardag. Hy het die groot Herlewing beleef wat in 1859 uitgebreek het en waarin honderde duisende mense gered is. Hy was 66 jaar lank predikant van die onafhanklike Calvinistiese Baptistekerk in Bristol, Engeland.

Mueller het reg  deur sy vrugbare lewe, gebede en geloof 'n groot weeshuis in Bristol in stand gehou. Hy vertel self hoe hy sy stiltetyd gehou het.

“Vroeër het ek in my binnekamer dadelik begin bid. Nou lees en oordink ek eers die Here se Woord. Ek lees die Woord van vooraf deur, maar elke oggend minstens een hoofstuk uit die Nuwe Testament. Eers vra ek die Here om my deur die werking van sy Heilige Gees deur die Woord te seën. Dan lees ek stadig en aandagtig. 'n Woord of gedagte of teks wat my aanspreek oordink ek.

“So praat die Here deur Sy Woord met my. Hy bemoedig my, of waarsku my, of ek raak oortuig van 'n verkeerde ding wat in my lewe is. Dit bring mee dat ek in die midde van my Bybellees 'n sonde bely, of ek dank die Here vir 'n seën waaraan ek nie voorheen gedink het nie. Of 'n teks gee my vrymoedigheid om iets van die Here te vra. Die Woord laat gebed in my hart ontwaak en terwyl ek voortgaande lees, bid ek vir myself of vir ander mense of vir die Here se werk.

“Dit het 'n groot verskil in my stiltetyd gemaak. Ek kon voorheen lank op my knieë wees, sonder om te ondervind ek is met die Here in aanraking. My gedagtes het afgedwaal en eers na 'n lang ruk het ek besef ek is mos besig om te bid. My stiltetyd het nou 'n gespreksvoering tussen die Here en myself geword. Ek word meer en meer bewus van die Persoon van die Here. "Die Gees staan ons ook in ons swakheid by: ons weet nie wat en hoe ons behoort te bid nie, maar die Gees self pleit vir ons met versugtinge wat nie met woorde gesê word nie" (Rom.8:26).

Ons het weer ‘n magtige Herlewing nodig. In jou stiltetyd en in gebedsgroepe, waar ook al, bid asseblief sonder ophou vir die Herlewing. – Sjibbolet

Indien jy geestelike berading of gebed benodig, kontak my, belindapaar@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...