Sunday 14 July 2013

Oorkom finansiele te kort.




Almal sukkel om finansiele deurbrake te kry. Ons sukkel om die kop te wees en nie die stert nie.
Die antwoord op dit is om by sekere riglyne van God se Woord te bly om sekere dinge in ons lewe toe te pas sodat ons suksesvol kan wees in ons finansies.

Jy kry die Priester – aangestel deur die Here, aangeneem deur die kerkraad, om die werk van die Here te doen, as die Here vir hom se gaan rig ‘n nuwe kerk op, dan is dit sy taak om gehoorsaam te wees en te gaan doen wat die Here gese het. Maar dit is nie sy taak om die finansies vir die werk te probeer bymekaar kry nie, Hy is die Priester wat die opdrag kry.

Dan kry jy die Konings, ons almal is aangestel as konings, en die konings se werk is om die geld in die hande te kry om die opdrag uit te voer wat die Priester by die Here gekry het om te doen.

Die Here gee vir jou riglyne om die kop en nie die stert te wees nie.

God se: Bring jou hele 10de na die skathuis sodat daar genoeg kos in die huis van die Here kan wees. Beproef My daarin om te sien of Ek nie die hemel se venters vir jou sal oopmaak sodat dit daarop kan reen nie.

Hoekom moet mens net leef om aan die lewe te bly. Die Here se tog vir ons dat Hy vir ons ‘n mandjie gee wat ingeprop en ingedruk en oorlopens toe vol is. Hoekom moet ons net genoeg he?

Ons ken nie die Woord nie, want die Woord se jy is altyd gekoppel aan die saad wat jy saai deur gemiddel van geloof! Geloof beteken om jou hoop op dit te sit wat jy nog nie kan sien nie. So ROEP dit wat die Here vir jou belowe het, en die Here SAL vir jou gee!

Geloof! Roep dit wat nie is nie, asof dit alreeds daar is!
  
Hoekom moet ons tiendes aan die kerk betaal?

  1. Gee finansies sodat jou pastoor-paar genoeg het om van te leef, want as hulle nie genoeg het nie, moet hy vir hom ander werk gaan soek om sy familie aan die lewe te hou, en dan breek die kerk op. 
  1. Sodat die huis van die Here in ‘n goeie kondisie kan wees. Nuwe Testament se, ‘n gebou met ‘n goeie fondasie en stene. 
  1. Sodat siele bereik kan word. Die Evangelie word deur die kerk verkondig. 
Woord se gee aan die duiwel geen plek nie! As jy nie 10des betaal nie gee jy ‘n opening in jou finansies aan hom!

Betaal jou rekeninge. As jy nie jou rekeninge betaal nie hou jy nie by die wet van die ooreenkoms wat jy gemaak het om dit te betaal nie, en kry satan weer ‘n houvas op jou finansies. Christene is eerlike mense, en dit is eerlik om jou skuld te betaal.

Betaal die Ontvanger van Inkomste want die Woord se vir jou om jou belasting te betaal!

Jou finansies wil deur die Here gebruik word om die Evangelie te verkondig, maar wanneer ons openinge in ons finansies het, weerhou die duiwel ons daarvan om ons seeninge te ontvang, hy steel jou finansies sodat jy nie met jou geld kan doen wat jy moet doen nie, en die eerste ding wat mense nalaat om te betaal is die 10de aan die kerk! En satan wen! Want hy wil roof, steel en verwoes.

God se "Ek gee hondervuldig terug". As jy R1.00 uitgee en jy kry R2.00 terug het jy 100% terug gekry, maar God se HONDERVULDIG, as as jy R1.00 gaan God vir jou R100.00 terug gee.

Isak het gesaai op droee grond! En die hele dorp verlaat hom omdat hy op die dorre aarde saai, maar Isak is getrou aan die Woord van die Here wat se saai, en Isak oes en word die rykste man van daai dedeelte. Hondervoudige oes!

Bid oor die 10des van die kerk, want wat jy saai sal jy maai, so bid dat die finansies van die kerk suksesvol sal wees want dit is waarin jy gesaai het, sodat jou saad terug gemaai kan word na jou.

Onthou jy gee nooit jou tiendes vir die pastoor of vir die kerk nie, maar vir die Here, en die Here gee dit hondervuldig vir jou terug. Wat die pastoor met die geld maak is tussen hom en die Here, jy was gehoorsaam in die Woord van God en het jou tiendes betaal, jy het gesaai waar God se jy moet saai, en dit is weer tussen jou en God, so God sal jou seen, maar nie saak wat die pastoor met die geld maak nie.

2Kor 9:6&7 Maar dink daaraan: “Wie spaarsaamlik saai, sal spaarsaamlik maai, en wie volop saai sal volop maai”
(7) Laat elkeen gee soos hy hom in sy hart voorneem, nie et droefheid of uit dwang nie, want God het ‘n blymoedige gewer lief!
(10) Mag Hy wat saad verskaf aan die saaier, ook brood verskaf om te eet en julle saad vermeerder en die vrug van julle geregtigheid laat toeneem.

Maleagi 3:8 -11 Julle beroof God van Sy 10des en offergawes!

God se: Toets My of Ek nie die vensters van die hemele vir julle sal oopmaak en vir julle reen sal uitgiet, MEER as wat julle kan gebruik nie.

(11) Ek sal  die springkane keer dat hulle nie die oes op julle lande vernietig nie, en dat julle wingerde nie sonder vrugte is nie, se die Here, die Almagtige.

Slotsom :

God gaan vir jou terug gee meer as wat jy nodig het!
Hy gaan die “sprinkane” weg hou van jou finansies!
Hy gaan jou beloon vir jou harde werk – jy sal nie sonder vrugte werk nie!

Om Finasiele drukking vry te spring – hou by die riglyne wat in die Woord vir jou gegee is sodat jy die VOLMAAKTE en WELGEVALLE wil van die Here in jou lewe kan sien, sodat jy die mandjie wat ingedruk, ingeprop en oorlopens toe vol is kan ontvang, sodat jy kan ontvang van Hom wat voorsien….meer as wat jy kan gebruik!

Geestelike wet: Wat jy saai sal jy maai is nie net van toepassing op finansies nie maar ook in elke opsig van jou lewe, as jy liefde saai, sal jy liefde maai, as jy ongeluk saai, sal jy ongeluk maai, en as jy vloeke uitspreek, gaan daai selfde vloek jou tref!

Jesus liefde
Belinda

Indien jy geestelike berading of gebed benodig, kontak my, belindapaar@gmail.com


1 comment:

  1. Weereens baie dankie vir die leersame dinge wat jy deel met ons en dat jy dit so maklik verstaanbaar maak. God Bless

    ReplyDelete

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...