Monday 4 December 2017

Getuienisse


Image result for Jesus genees

In Maart vanjaar moes ‘n Krugersdorpse vrou vir ‘n operasie gaan om katerakke van haar oë te laat verwyder. Sy het dit gekanselleer weens geldelike probleme.
          Sy en haar dogter het gevra dat Jesus Christus dit moet genees sonder enige operasie. Intussen het haar oë baie verswak, en sy het begin kla dat sy ‘n nuwe bril moet kry want sy sien beter sonder die bril as met die bril! Haar dogter vertel:

          Op 1 Desember is sy oogarts toe vir oogtoetse en om ‘n nuwe bril te bestel. Toe die oogarts na haar oë kyk sê hy vir haar die Dr wat haar katerakke verwyder het het 'n wonderbaarlike operasie gedoen, wie het dit gedoen? My ma het begin lag en gevra wil hy regtig weet, waarop hy geantwoord het: Ja asseblief, hy sal sy pasiënte soontoe verwys, my ma het vertel dat Jesus dit verwyder het!
            Die oogarts het haar oë verder ondersoek en gesê dit lyk asof sy geopereer is, maar dit is die mees perfekste operasie wat hy ooit gesien het.

            Toe getuig die oogarts dat hy sy hand vergruis het, hy moes staal penne in sy hand kry. Die hand het hom onsettend probleme gegee nadat dit genees het, en hy het die dr gaan sien, hulle het X-trale geneem en hom verwys na die Dr wat sou opereer, intussen het hy gebid vir genesing, toe hy by die snydokter  kom het die gedink hy het X-trale van die verkeerde hand geneem, hy getuig Jesus het sy hand ook 100% genees.

          Hoor wat sê hy van my ma se bril!! Hy sê sy sien beter sonder haar bril as met haar bril omdat die bril te sterk is vir haar oë... sy het 'n swakker bril nodig! Hy het ook vir my ma gevra of sy jok oor haar ouderdom want haar oë is byna soos 'n jongmens sin. Hoe wonderlik is Jesus nie vir ons nie! My ma loof en prys Hom al die heeldag en vertel vir almal daarvan! Glorie aan Jesus ons Geneesheer!

          Ek het ook vir 'n meisie gebid wat baie baie siek is, 16 jr oud, nadat ek vir haar gebid het, het ek ouers gevra of ek haar alleen kan sien nadat sy genees is, Heilige Gees het vir my gewys dat dit demonies. Ek het ook haar seunsmaat gesien, blonde hare en swart klere aan.
          Die kind het gevormeer terwyl ek vir haar bid wat ek gedink het is goeie ding maar het niks vir die ouers genoem nie,
Die meisie was erger nadat ek vir haar gebid het en is toe hospitaal toe, die Drs wou weet of sy serebraal gestremd is want sy trek afteroor, oë rol om, sy kan nie praat nie, kan nie iets vashou nie…
Drie hospitale later kom al haar toetse negatief terug! Intussen bid ek teen die bose magte, die kind is fyn en klein, in die ambulans toe hulle haar wil skuif na ander hospitaal toe breek sy los uit die bed en spring uit die ambulans, ses mans kon haar nie vashou nie! Toe die stiefpa my laat weet vertel ek hom dit is demonies! Hy stem toe saam, die dogter is 5dae later uit die hospitaal ontslaan heeltemal gesond.
AL die lof en eer aan ons Koning Jesus Wie se Naam Bo alle name is en wat soveel krag dra!

No comments:

Post a Comment

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...