Sunday 20 November 2011

God se belofte as ons goed doen.

The Reconciliation of Jacob and Esau, as in Ge...Image via Wikipedia











GOED DOEN                        BELOFTE / VERBOND VAN GOD       

Eer jou ouers                                        Sodat jou dae verleng kan word, - jy ‘n lang, gesonde lewe kan lei.

Heilig die Sabat                                    Jes 58:13&14 “Ek sal jou laat ry op die hoogte van die aarde, en jou laat geniet die erfdeel van jou vader Jacob. (Ryk wees)

As jy met opregtheid vas                       Jes 58:6 Sal die wat onregverdig gevange gehou word, bevry word, jou juk sal afgehaal word, verdruktes sal vry gemaak word en elke juk wat druk op jou sit, sal gebreek word.

As jy vir honger mense kos gee,
armes klere gee en huisloses
vesting gee                                            Jes 58:8-12 Dan sal die lig vir jou deurbreek, God sal jou red, en voor jou uitgaan, en die Mag van God sal agter jou aankom. (9) As jy God roep sal Hy jou antwoord, (11) die Here sal jou altyd deur lei, selfs in dorre steke sal Hy jou behoeftes voorsien, jou sterk maak, jou ‘n fontuin maak wat nooit sal opdroog nie, jou fondamente herstel en jou mure weer opbou.

As jy jou bekeer van sonde                   Jes 59:21 “dit is My verbond se die Here, dat My Gees nie van jou, of jou kinders, of jou kleinkinders sal verdwyn nie”

10des Betaal                                        Maleagi 3:8-11 God se toets my hierin – Ek sal die
                                                            Vensters van die hemel oopmaak en vir julle reen uitgiet, meer as wat julle kan gebruik. Ek sal die springkane keer dat hulle nie die oes op die lande vernietig nie, en dat julle wingerde nie sonder vrugte is nie, se die Here die Almagtige.

Enhanced by Zemanta

No comments:

Post a Comment

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...