Monday 19 January 2015

‘Eens Wedergebore...?’




Indien mense gered is, beteken dit dat hulle altyd gered is? Wanneer mense Christus as hulle Verlosser leer ken, word hulle in ‘n verhouding met God gebring wat hulle verlossing as vir ewig veilig waarborg.

Die Skrif verklaar hierdie feit.
·       Rom 8:30  “En die wat Hy vantevore verordineer het, dié het Hy ook geroep; en die wat Hy geroep het, dié het Hy ook geregverdig; en die wat Hy geregverdig het, dié het Hy ook verheerlik.”


Hierdie strofes vertel ons dat vanaf die oomblik dat God ons kies, is dit asof ons verheerlik word in Sy teenwoordigheid in die Hemel. Daar is niks wat ‘n gelowige kan verhoed om eendag verheerlik te word nie, aangesien God dit alreeds in die Hemel beplan het. Vanaf die oomblik dat iemand geregverdig word, is sy verlossing gewaarborg – hy is so veilig asof hy alreeds in die Hemel verheerlik is.

·       Paulus vra twee kritieke vrae in Rom 8:33-34 "Wie sal beskuldiging inbring teen die uitverkorenes van God? God is dit wat regverdig maak. Wie is dit wat veroordeel? Christus Jesus is dit wat gesterf het, ja, meer nog, wat ook opgewek is tot die lewe – wat ook aan die regterhand van God is, wat ook vir ons intree.”


Wie sal ‘n klagte teen God se uitverkorenes inbring? Niemand sal nie, want Christus self is ons advokaat. Wie sal ons veroordeel? Niemand sal nie, want Christus, die Een wat vir ons gesterf het, is die een wat veroordeel. Ons het beide die advokaat en die regter as ons Verlosser.

·       Gelowiges is wedergebore (geregenereer) wanneer hulle glo (Joh 3:3; Titus 3:5). ‘n Christen sal eers sy verlossing moet verloor voordat hy gederegenereer kan word. Die Bybel gee geen bewyse dat die nuwe geboorte van ons af weggeneem kan word nie.


·       Die Heilige Gees woon in alle gelowiges (Joh 14:17; Rom 8:9) en dood alle gelowiges in die liggaam van Christus (1 Kor 12:13). Indien ‘n gelowige weer ongered sou wou word, sou hy eers “nie-inwonend” en losgemaak moet word van die Liggaam van Christus.


·       Joh  3:15 sê dat wie ook al in Jesus Christus glo “die ewige lewe kan hê.” As jy vandag in Christus glo en die ewige lewe het, maar dit more verloor, dan was dit nooit in die eerste plek “ewig” nie. As dit dus vir jou moontlik was om jou verlossing te verloor, sou die beloftes van ewige lewe in die Bybel ook ‘n fout wees.



·       Die Skrif sê dit die beste, “Want ek is versekerd dat geen dood of lewe of Engele of owerhede of magte of teenwoordige of toekomende dinge of hoogte of diepte of enige ander skepsel ons sal kan skei van die liefde van God wat daar in Christus Jesus, onse Here, is nie (Rom 8:38-39)."


Onthou dat dieselfde God wat jou gered het ook dieselfde God is wat jou sal bewaar. Wanneer ons eens gered is, is ons vir altyd gered. Ons verlossing is verseker vir ewig veilig!

Maar, daar staan geskrywe: Rom 10:9  As jy met jou mond die Here Jesus bely en met jou hart glo dat God Hom uit die dode opgewek het, sal jy gered word...

Twee dinge... met die mond bely... en... met die hart glo. By massadienste gebeur dit maklik dat ‘n paar duisend mense met die mond bely, maar is hulle gered? Ons moet wag en kyk hoeveel van hulle wat met die mond bely het, ook met die hart glo.

Rom 10:10 verklaar wat bedoel word met bely en met glo:  “... want met die hart glo ons tot geregtigheid... en ... met die mond bely ons tot redding.”

En wanneer iemand glo, dan kan ons dit waarneem want Joh 7:38  Hy wat in My glo, soos die Skrif sê: strome van lewende water sal uit sy binneste vloei,” Joh 7:38.

En die Here voeg by: “Geliefdes, laat ons mekaar liefhê; want die liefde is uit God, en elkeen wat liefhet, is uit God gebore en ken God. Hy wat nie liefhet nie, het God nie geken nie, want God is liefde” 1 Joh 4:7.

Mense wat glo “... word nie aan hierdie wêreld gelykvormig nie, maar word verander deur die vernuwing van julle gemoed, sodat julle kan beproef wat die goeie en welgevallige en volmaakte wil van God is.” Rom 12:2.

Iemand wat glo is soos ‘n boom wat goeie vrugte dra. Luk 6:43-44

Nog ‘n kenmerk van iemand wat glo: “Maar die wysheid van bo is ten eerste rein, dan vredeliewend, vriendelik, geseglik, vol barmhartigheid en goeie vrugte, onpartydig en ongeveins. En die vrug van die geregtigheid word gesaai in vrede vir die wat vrede maak.” Jak 3:17

Ja, ‘n Gelowige kan struikel en hy kan selfs val, maar in berou staan hy op en hy bly op die Goeie weg. “Broeders, as iemand ewenwel deur een of ander misdaad oorval word, moet julle wat geestelik is, so een reghelp met die gees van sagmoedigheid, terwyl jy op jouself let, dat jy ook nie versoek word nie. Dra mekaar se laste en vervul so die wet van Christus.” Gal 6:1-2

Let op die volgende: “Hulle belowe vryheid aan hulle, terwyl hulle self slawe van die verdorwenheid is; want waar 'n mens deur oorwin is, daarvan het hy ook 'n slaaf geword. Want as hulle, nadat hulle deur die kennis van die Here en Saligmaker, Jesus Christus, die besmettinge van die wêreld ontvlug het, hulle tog weer deur hierdie dinge laat verstrik en oorwin word, dan het vir hulle die laaste erger geword as die eerste. (Hulle had die kennis, maar hulle het nie geglo nie).

“Want dit sou vir hulle beter wees as hulle die weg van die geregtigheid nie geken het nie, as dat hulle, nadat hulle dit leer ken het, hulle afkeer van die heilige gebod wat aan hulle oorgelewer is. Maar oor hulle het gekom wat die ware spreekwoord sê: Die hond het omgedraai na sy eie uitbraaksel, en die gewaste sog om in die modder te rol.” 2 Pet 2:19-22

Dit is diegene wat bely het nadat hulle die kennis ontvang het, maar nooit geglo het nie. Hulle was dus nooit gered nie, nooit waarlik Wedergebore nie.

Dis ook na hulle wat Johannes verwys in 1 John 2:19 “Hulle het van ons uitgegaan, maar hulle was nie van ons nie; (hoe weet ons dit?) want, as hulle van ons was, sou hulle by ons gebly het; maar dit moes aan die lig kom dat hulle nie almal van ons is nie.”

En dan Johannes se trooswoord: “En julle het die salwing van die Heilige en weet alles.” 1 Joh 2:20

“En nou bly geloof, hoop, liefde--hierdie drie; maar die grootste hiervan is die liefde.” 1 Kor 13:13 – Sjibbolet

No comments:

Post a Comment

Melaatsheid

My doel met hierdie week se skrywe, is om net aan jou die wonderlikheid van ons Bybel te bewys en dat daar geen twyfel moet bestaan dat ons ...